יום שבת, 26 במרץ 2011

נחצ'ה


הכירו את נחצ'ה, הדמות המסחרית החדשה של חנות הגיטרות Wild Guitars.
אולי תראו עוד ממנו בעתיד.
אשמח לתגובות וביקורות מכל סוג!

מסביב כל מיני וריאציות שהצטברו בתהליך היצירה.
הבקשה הייתה לדמות שטנית שכזאת והתמונה נועדה להוות תבנית לפרסום הגיטרות החדשות באתר, לכן תמונת הגיטרה היא בת-תחליף, והרקע של האתר זה בשבילי כדי לראות שהדמות משתלבת בעיצוב של האתר.

בדרך כלל אני לא צובע ככה אלא במברשות וכאלה. עשיתי את זה חצי להתאים לסגנון של האתר וחצי בשביל יעילות. מקווה שיצא מוצלח.

עיצוב האתר והלוגו: ניר דולינר.

10 תגובות:

  1. שמע נראה מגניב.... למרות שהוא נראה לי יותר חזי מנחצ'ה

    השבמחק
  2. יותר בכיוון אבישי (במילרע, כן?)

    השבמחק
  3. אני מצטער חברים, זה חצוב בסלע.

    השבמחק
  4. נראה שהעיצוב מתאים לנושא, מוקצן משהו.
    נראה שיש מעט אנטומיה לא פתורה באזור הצוואר וגם נראה לי שהיה מוסיף אם הוא היה מסתכל ממש אלינו.

    השבמחק
  5. תודה על התגובות חברה'.

    צודק לגבי הצוואר, גם אני הרגשתי ככה (גם לגבי עוד כמה דברים), מקווה לשפר את העיצוב בתמונות הבאות אם לא בתמונה הזאת.

    השבמחק
  6. דמות ממש מגניבה.אהבתי את העיצוב. הייתי מזיז את הגיטרה קצת אחורה או למעלה כדי ליצור סילואטה יותר ברורה של הגיטרה. חוץ מזה אחלה עיצוב ממש אהבתי.

    השבמחק
  7. גם לפה הגעתי מאוחר, החיבור של הצוואר והגוף בעייתי משהו, וכן, שווה לראות את צוואר הגיטרה יותר מאחורי הראש.

    השבמחק
  8. ממ יש משהו בעניין הגיטרה, אבל אני לא מרגיש שהיא צריכה לקחת יותר פוקוס מאיך שהיא עכשיו, כלומר נראה לי יותר טוב שהם יתמזגו מאשר שייראו כשני גופים שונים שיוצרים מן פוקוס מפוצל כזה.
    מצד אחד הגיטרה היא לא חלק מהדמות באופן אייקוני, וגם אין צורך שהיא תייצג את עצמה, אלא רק שתתן דוגמא חלקית לכך שהגיעו גיטרות חדשות.
    אני טועה?

    בקשר לצוואר קיבלתי, אני מקווה לפתור את זה בהמשך.

    תודה חברים, מאוד מעריך את התגובות

    השבמחק
  9. מגניב זה זה.
    אני חושב שהדמות מאוד עונה לדרישות האתר. מה שכן, הפוזה מרגישה מעט ראשונית ונוקשה. נדמה לי שעוד קצת מחקר היה מוציא את הדמות טוב יותר.

    השבמחק