יום חמישי, 24 במרץ 2011

Scarecrows wish- riding on


טוב, אני שמח למצוא את עצמי מתקדם בקצב מסודר. מאז שהפכתי לפרילאנס זה הרבה יותר קל (:
אז קבלו עוד עדכון שמתחיל להיות הדוק יותר ברמת רנדר ותאורה, אם כי חלק מהדברים שהיו מוצלחים בגרסה הקודמת, הלכו לאיבוד בדרך. איש הפח לדוגמא איבד הרבה מהכוח שלו.
האריה גם לא פתור עד הסוף. אולי יבואו לי רעיונות לקראת הסוף.
אני מסכים עם קרס (תודה אסף) לגבי אובר דוינג ברמת רמזים, והחלטתי להוריד את הכובע של הדחליל. אני חושב שהעורב מספיק זורק אותנו לכיוונו, וגם מדבר על הקשר למוות, ככה שזה רווח כפול.
דורותי צריכה עדיין גם סיגנון בלבוש. משו יותר מודרני עם רמזים לגרסה המקורית.
טיבי- לא זכרתי את המשקפיים בסיפור- אני אבדוק את זה, אולי זה באמת יכול להיות שימושי. תודה.
ואני בהחלט אשמח לראות את תרומתך לתחרות.
יאללה, עידכון אי שם בשבוע הבא.
ליאור

3 תגובות:

  1. אני רואה שטוטו הפך לפינצר ? חחח אם כבר אז תביא לנו איזה בולדוג או רועה גרמני כדי שיהיה קונטרסט מול הסיפור המקורי. אבל בלי טוטו המקורי קצת קשה להבין מה קורה.

    בנוסף אפשר לשים את הזד של OZ בתוך העיגול שעל השריון.

    האם אפשר לקבל עדכון כבר ביום שבת בערב? P:

    השבמחק
  2. יכול להיות שאולי לעשות אותה בוגרת ולא ילדה יוביל אותך בכיוון מעניין
    אבל נראה לי שבכל מקרה חשוב לשמור על הפלטה שלה כי היא ממש צורחת דורותי
    יכול להיות שגם לא לשנות אותה בכלל ולהקצין את האחרים גם יכול לעבוד
    כי כרגע היא ממש הגרעין המקשר אל הדימוי המוכר
    אתה מזהה את דורותי אתה מייד מזהה את השאר

    השבמחק
  3. היי ליאור, הmיור מתקדם בכיוון טוב, האוירה והתאורה שיצרת כבר בשלב הסקיצה עובדות יפה מאוד. הנה כמה הצעות שאולי יוכלו להועיל.
    כמו שאמרת, איש הפח הוא הדמות הכי חלשה כעת, אולי אפשר לתת לו אפיון ברור יותר של חייל ימ"מ או ההוא שמפרק פצצות כך שגם נבין מה הדמות הזאת וגם יוסיף לסיפור של איך הם הגיעו לבי"ח.
    אני אוהב את האריה ואולי אפשר לחזק אותו עם יותר שער על הידיים לדוגמא.
    אני חושב שהמינימום ההכרחי אצל הדחליל הוא שיהיה לו שער פחות מלוקק, משהו קצת סתור ובלונדיני, שאולי מזכיר קש באיזושהי רמה, כיוון שאין לו שום אלמנטים מקשרים אחרים.
    שביל הלבנים הצהובות יכול לעבור יותר חזק עם זה יהיה על הרצפה ולא על הקיר. יש באמת בתי חולים כאלה בארה"ב עם כל מיני מסלולים בצבעים שונים על הרצפה, בשביל מבקרים. אני מבין שזה לא אמור להיות רמז עבה מידי אבל אולי בכל זאת כדאי לנסות משהו בכיוון.
    מקווה שמשהו מזה "מייקס סנס". בהצלחה.

    השבמחק