יום שלישי, 1 במרץ 2011

סתיו - פוסט ראשון

אהלן חברים יקרים לנשק, שמי סתיו לוי (ידוע גם כ croovman בחוגים וירטואליים מסויימים) וזהו פוסטי הראשון.
חשבתי להתחיל עם כמה דוגמאות ממעלליי מהשנה האחרונה (מינוס קלטת המין) - סוג של פוסט היכרות.
מקווה שזה לא עמוס מדי, אני יודע שבדרך כלל שמים פחות תמונות.


הדבר העיקרי שאני עובד עליו בזמן האחרון הוא פרוייקט בשם !RATS שהוא בעצם ספר חוקים למשחק תפקידים. במשחק השחקנים מגלמים את דמותם של העכברושים בעולמנו שקיבלו מודעות עצמית לפתע, כאשר הם פועלים להשמדת המין האנושי אשר לדעתם גנב בזדון מחריד את השליטה בעולם מידיהם ופעל כדי לדכא את עברם המפואר. מומלץ במיוחד למיזונטרופים וסוציופאטים.
הספר נכתב על ידי אורי קורליאנצ'יק.
התרבויות השונות בעולם העכברושים הוא הפוקוס העיקרי שלי, אבל יש גם את המוטציות שניתן לרכוש בתור עכברושים במשחק (לא תמיד הם שימושיים מאוד, אבל תמיד שוברים קרח במסיבות), וכל מיני דברים אחרים מתוך העולם הזה.



העמוד השני מתוך קומיקס נסיוני שעשיתי שנקרא 'Gary'. עשיתי רק שלושה עמודים, כל עמוד מכיל סיפור בפני עצמו, כאשר המכנה המשותף הוא גארי, רוצח שכיר וחסר רגשות. בקומיקס נסיתי לראות מה אני יכול להכניס לעמוד אחד מצומצם, וכמה אני יכול להשאיר לדמיון הקורא.
הדמות הומצאה על ידי חבר טוב, אנטון פובזנר, בסיפור שכתב שנקרא 'The Misshhappened'.
כל מיני דברים אחרים


הגלרייה הרגילה שלי, אבל אני אעלה לפה את הדברים השווים
סתיו-

10 תגובות:

  1. אה.. סתיו... האויב הטבעי שלי...
    ברוך הבא!
    לא היה לי מושג מה הקונטקסט של העכברושים כשראיתי אותם בדוויאנט ארט. רעיון ממש נחמד למשחק תפקידים, והאיורים עצמם מצויינים בלי קשר.

    השבמחק
  2. חחח כן. רגע... איצקוביץ, איצקוביץ... זה היה שמו של רוצח סבי סבי סבי, תיאודור לוי, בשל חילוקי דעות אמנותיים לגבי עיצוב שער בית הכנסת הקהילתי.
    נראה שהיריבות הזאת היא לא רק סימבולית כמו שחשבנו תחילה!

    השבמחק
  3. בהצלחה סניור!

    knock their socks off!

    השבמחק
  4. אחלה דברים, תביא עוד.

    השבמחק
  5. ברוך הבא סתיו, ושהשם ינקום דמו של סבא רבא רבא שלך.
    הצלחת להרשים אותי עם קולקציית העכברים שלך. יש שם כמה איורים מאוד מוצלחים, הן בסיגנון והן בפוזות.
    אחלה בחלה. תביא עוד.

    השבמחק
  6. תודה לכם על העידוד, ליאור (חזק ואמץ) וסייב (הו, מי אתה חבר אלמוני? או שמא לעד תשאר פאנטום קהילת האמנים בישראל)

    השבמחק