יום שלישי, 22 במרץ 2011

פיקציה


לפני שנתיים (נראה לי? אני לא כ"כ טוב בהסטוריה) הייתי אמור להוציא ספר קומיקס בהוצאה של האוזן השלישית, שבערך מאז כבר לא מוציאים יותר כלום שום דבר. אני די בטוח שהספר לעולם לא יצא לאור לכן העלתי אותו לאינטרנט וכל אחד יכול לדפדף בו בחינם, אין כסף.
אז יאללה, לכו על זה!

8 תגובות:

  1. מגניב, האם אתה יכול לספר לנו על כל התהליך של הרעיון, היצירה, הנסיון להוציא את הקומיקס, מה רצו ממך, מה היה התכנון, אחוזים או איך שלא היית מקבל כסף וכו...

    השבמחק
  2. wow, thats a really impressive project
    and I really like the style you went with, very clear.

    sorry for how things turned out with the publishing, I understand indi publishing was not something you wanted to deal with?

    השבמחק
  3. די נו. כתבתי עכשיו כ"כ הרבה.. וזה נמחק.
    ...
    אוקי שוב :O אההההה

    העורכת הראשית של הוצאת האוזן השלישית התקשרה אליי קצת לפני שההוצאה עצמה באמת קמה, הסכמתי לעבוד על משהו למרות שלא היה לי רעיון עדיין. תוך שנה סיימתי את הספר, אבל ההוצאה כבר "מתה" בינתיים, ולא היה חוזה... אז זה נפל.

    הרעיון מאחורי הספר הוא שלא היה לי רעיון.
    זה דומה קצת (או יותר מקצת) ל"אדפטיישן", למי שראה את הסרט.
    הספר מתחיל בדיוק ב-15 העמודים הראשונים שבאמת כתבתי, עוד לפני שהיה לי מושג מה אני עושה בכלל. הכיוון השתנה לגמרי אחרי שהבנתי שאני תקוע, בגלל זה הסיפור הופך פתאום לאוטוביוגרפיה (כביכול, ת'כלס הכל בדיוני) שבה הקטעים הבדיוניים הם רק קומיקס שהדמות הראשית (אני, אבל שוב, רק כביכול) עובדת עליו. הספר הוא תיעוד פיקטיבי של התליך היצירתי שלי. כביכול רואים איך הספר עצמו נוצר, אבל לא באמת. אני יכול להבטיח שלא היו מעורבים בעניין שום שועלים וצפרדעים. הכל שקרים.

    אני בטח יכול לכתוב את זה בצורה יותר קוהרנטית אבל בלוגר בטח יאכל לי את כל הטקסט אז בעעעעע

    השבמחק
  4. אלעד - תודה!
    לא, ממש לא התחשק/מתחשק לי להוציא את הספר בהוצאה עצמית. דבר כזה צריך לעלות הון תועפות להדפיס וסביר מאוד להניח שלעולם לא הייתי מצליח למכור מספיק עותקים בשביל להצדיק משהו... אבל אולי מתישהו, אין לדעת. אולי אני אתעשר פתאום ולא יהיה לי משהו יותר טוב לבזבז עליו כסף?

    השבמחק
  5. הי אביב. סחתיין על ההתמדה על אף התנאים הקשים, והשיתוף עם העולם. האמת ששהתחלתי לקרוא, אבל זמן הטעינה הארוך של כל דף עד לרזולוציית צפייה די התיש אותי. יש לזה אופציה להורדה למחשב?
    בכל מקרה זה בהחלט נראה מסקרן, ואני הולך להקדיש לזה את הזמן הראוי, כשאהיה פחות עייף.

    השבמחק
  6. ליאור - לא נראה לי שתרצה להוריד את זה, זה ענק.
    יש גירסא יותר קטנה בקובץ PDF אם יש לך חשבון ב-DROPBOX (זה חינם)?

    השבמחק