יום רביעי, 16 בספטמבר 2009

unsuspecting hero sketch





הי
ראשית, שנה טובה בריאות והצלחה לכולכם!

אני מבין שיש מצב שנוצר רושם של טיפוס קצת מלוכלך, כזה שלא מכבד מהצ'יטוס, ומת לבד, אבל ביקר לי, אני לא.
אינני משתף כי אין לי במה. במשך הקיץ חזרתי לעבודה נונסטופ על פרוייקט שיצא רק ב2012 אם בכלל
(משהו בסגנון גברים בשחור פוגש את אינדיאנה ג'ונס, לא סרט אנימציה) באולפני דרימוורקס.
בשעות ה"פנאי" אני עובד על פרוייקט הגמר האישי שלי וגם הוא מורחק מן הרשת. באמת שאין כלום מסביב.
אבל הסתיימה העבודה לקיץ הזה. שבתי השבוע לסיים את לימודי, ויהיו מעט יותר דברים להעלות בשבועות הקרובים.

בינתיים - סקיצה משיעור "דרמטיק נרטיב" בו מקבלים משפט מתסריט, או טריטמנט, ללא ההקשר, ועלינו לכלול את כל התאור הכלול בו בשוט אחד.
הפעם זה היה משהו כמו :"...כאשר הגיבור הלא צפוי\מוכן\שגרתי הציל את אוטובוס הקומותיים עמוס התיירים מנפילה מן הגשר המתמוטט אל הים " יש ארבע שעות עד סוף השיעור מדפיסים. תולים על הקיר- ויש ביקורת.

שנה טובה!
טיבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה