יום שני, 28 בספטמבר 2009

סימן חיים!

לונג טיים!

הרשו לי קודם כל להתנצל על ההיעדרות הממושכת שלי. העבודה החדשה הוציאה אותי לגמרי מאיזון: השעות הארוכות, השעתיים פלוס נסיעה הלוך-חזור לת"א יחד עם פרילאנס בסופ"שים ומעל הכל - מחסום יצירתי מגה-ענקי שאני יוצאת ממנו רק בימים אלה. אפילו עכשיו אני באמצע מרתון להשלמת פערים בכמה פרוייקטים ארוכי טווח שלקחתי על עצמי עוד כשהייתי פרילאנס מלאה ועכשיו אין מנוס...
נשמע כמו תירוצים? אולי. אבל הייתי במצב חרבנה והייתי חייבת פסק זמן. עכשיו חזרתי.
מכיוון שאין לי הרבה דברים חדשים להראות (כאמור, מחסום יצירתי מגה-ענק) אני אחלוק איתכם כמה דברים שעשיתי במסגרת פרילאנס בחודשים האחרונים ולא פרסמתי כי הם לא היו גמורים או סתם לא משהו...

דבר ראשון: "המתנות של שי-לי". ספר ילדים שכתבה ריקי בירם ואוייר על-ידי. להשגה בצומת ספרים ובסטימצקי במבצע אחד פלוס אחד. רצ"ב כריכה ו3 דפים ראשונים מתוך 12.







שנית משהו שעשיתי לפיץ' למשחק אופנה לילדים שמחליפים לדמות בגדים. שנפל כמובן.


ותהליך עבודה:
ולבסוף כרטיס לשנה החדשה הראשון מסדרת כרטיסים לחגים שאני עושה כבר שנה שלישית. ואחרונה כנראה:

טוב, זה מספיק לבינתיים. המשך יבוא.


ואני מקדישה את הפוסט בהערכה רבה לכל מי שיש לא משרה מלאה וחיים ועדיין מצליח לשמור על נוכחות ושטף יצירה. כבוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה