יום שני, 28 בספטמבר 2009

סימן חיים - המשך

אוקי ממשיכים, צריכה לפנות את זה מהמערכת לפני החזרה לעבודה אחרת אני אדחה את זה לסוכות.

הראשון עשיתי שלשום לSKETCH THEMES, לנושא בג'ונגל. העבודה שהוציאה אותי מהמחסום אז גאה בה למרות החיפוף :)

כמה איורים לספר לימוד אנגלית שאני מאיירת (לא סגורה שאני יכולה לפרסם אותם עדיין אז בואו נשמור את זה ביננו):




אגב, אני יודעת שהצבעוניות מפוזרת על כל המפה, זה מה שקורה כשעובדים עם אינטואיציה בלי באמת להבין מה עושים. בסוף אני עושה תיקון צבע כללי כדי לחבר אותם יותר. מקווה שזה יעבוד...

ועוד כמה סקיצות ראנדומליות מתוך יומן תינוקות שאני מאיירת. יש 30 איורים סה"כ:
והנה דף לדוגמא צבוע:

וזהו.

עכשיו שפיניתי את אלה מהדרך אני די בטוחה שכמות העדכונים שלי תישאר נמוכה יחסית אבל אני מבטיחה שמעכשיו אני חוזרת להגיב על פוסטים.

המשך שבוע נעים לכולם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה