יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

החלפות- עידו \ליאור



אני פה מפרפר ביו העבודה למשפחה, ועושה רושם שכולכם בחופשה. ככה לפחות זה נראה מכמות העבודות הנהדרות שעלו פה ואפילו לא הספקתי להגיב אליהן. גם הדמות המגניבה של עידו לא זכתה לטיפול גם באנטומיה נכונה וגם ברנדר ראוי ונאלצה להסתפק בספיד פיינטינג תחת אש.


בכל מקרה היה סיבוב מהנה. אז תודה עידו על ההרמה להנחתה.


עריכה של פט:
החוקים, שוב, לשם רענון:
הראשון שמגיב ואומר "שלי!" צריך לצייר גרסה משלו לדמות החדשה, פלוס דמות חדשה משלו. את שתיהן הוא מעלה ברשומה חדשה.ברשומה החדשה, הראשון שמגיב ואומר "שלי!" מחויב לצייר גרסה משלו לדמות הבאה בתור, פלוס דמות חדשה משלו. את שתיהן הוא מעלה לרשומה חדשה ו.... טוב תפסתם את הפרנציפ.
חוקים -
1. רק היוצר שמגיב ראשון "שלי!" רשאי לצייר גרסה משלו לדמות הנתונה. שאר היוצרים פה מוזמנים להגיב כרגיל, לתת ביקורת, לפרגן, להשליך שולחנות ופסיפלורה.
2. חובה על היוצר שלקח על עצמו לצייר גרסה משלו לדמות, לצייר גם דמות חדשה בשביל היוצר הבא בתור. זה יכול להיות כל דבר כל עוד זו דמות.
3. ציירו בסגנון שלכם. אל תעתיקו את הסטייל והז'אנר של היוצר הקודם – אלא תנו גרסה שלכם לדמות שלו. רק השתדלו להשאר נאמנים לעיצוב הקיים.
4. אנא מכם בלי סחבת. אם החלטתם להתחייב והגבתם "שלי!" – עמדו בהתחייבות. לא לחכות שבוע עד פרסום הסיבוב הבא.
5. אל תפתחו רשומות משלכם עם הפעילות הזו. פשוט חכו בתור ועקבו אחרי הרשומות שמועלות בנושא, והשתדלו להגיב ראשונים.
6. חוק חדש - תנו צ'אנס לכאלו שלא השתתפו עדיין (או שהשתתפו רק פעם אחת) לקחת סיבוב.
אבל מצד שני - גם אל תהיו אדיבים עד מוות - עוברים להם הימים ואין לוקחים? קחו אתם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה