יום ראשון, 17 בינואר 2010

DUMP


לא הייתי מעיז להעלות את הדברים האלה בנפרד, אבל כשאני שם אותם ביחד אני יכול להגיד שזה כל מני אימונים וסקיצות שצברתי במשך כמה זמן והגיע זמן להפטר מהם ולעבור הלאה :)

אני אשמח להערות, אפילו מספרתי אותם כדי שיהיה קל להתיחס.


7 תגובות:

  1. טוב, לי אין הערות. תצטרך לחכות למישהו שמבין בזה יותר. לי זה נראה כמו סקיצות מצויינות וכיף לראות אותן יחד עם כל הצבעים והקומפוזיציות השונות.

    השבמחק
  2. מצטרף לתגובה של אביב. הרבה אווירה יצרת בחלקן.

    פייבורטיטים זה 3, 4 ו-6

    השבמחק
  3. כתבתי מוקדם יותר תגובה מפורטת, אבל אנחנו בישראל, וכשרק מתחיל לטפטף ישר כל התשתיות קורסות ומתחילות הפסקות חשמל :/

    בכל אופן, עבודה טוב, נחמד לראות שאתה שומר על כושר.
    שים לב לשמור על הסילואטות ברורות כדי לא לאבד את הקריאות. למשל ב-2 הסילואטה של החייל נאבדת בסלעים שברקע שלו, והנשק שלו ממשיך את הקו של הסלע מימין.
    בנוסף, יש מקומות שהיררכיית הטונים לא ברורה ויש 'הבלחות' של טון בהיר מדי או כהה מדי יחסית לאזור שלו. ב-3 המבנה במיד-גראונד שובר את הרגשת העומק בגלל הטונים הכהים עליו ביחס לסביבתו.

    בסך הכל, כיף להסתכל :]

    השבמחק
  4. מה זה ה 6 הזה? בחיים לא ראיתי את זה, זה ממש ממש אדיר! תקח אותי לשם!
    עם זאת, למרות החלל הנהדר, האחרון אהוב עליי במיוחד. הצבעוניות מוצלחת מאוד, ולמרות שהקומפוזיציה יחסית סימטרית ופשוטה היא עובדת טוב.

    השבמחק
  5. כל ה-6 טובים מאוד,במיוחד 2 העליונים וה-4 מלמעלה. השילוב של האלמנט המד"בי לא כל-כך הצליח ב-3, בעיקר בגלל בעיית קומפוזיציה.בסה"כ עבודות יפות מאוד.

    השבמחק
  6. תודה על כל התגובות.
    נעם - אפשר לפרט קצת על 3?
    ענת, הייתי בטוח שאת דווקא הכי תאהבי את הצבעים ב-1.

    השבמחק
  7. היי יופי של עבודות בטח כבר אמרו לך אבל רואים שיש הבנה טובה באיך אור עובד ( רק האפקט SSS מרגיש מעט מודגש מדי).
    אני מרגיש שחסר קצת עומק בחלק מהעבודות יש כמה דברים שלמדתי מספר מצויין שנקרא drawing scenery" by jack ham
    שעוזרים ליצור תחושת עומק וזה שימוש באלמנטים רפיטיטיביים שעוקבים אחרי קווי פרספטיבה לעומק התמונה, או איזשהו שביל שמתעקל למרחק כמו כן יש את עקרון ה-3, שאומר שצריכה להיות היררכיה מסויימת בין האלמנטים בקומפוזיציה לפי משקל של כל אחד (גודל ,צורה, רמת פירוט וכו)כדי ליצור נקודת פוקוס, לדוגמה בציור מס 7 שם יש 2 אלמנטים בעלי אותו משקל. לגבי הטונאליות כדאי לפשט את התמונה ל3-4 טונים שונים כהה בהיר ו2 אמצעיים .

    באופן כללי ובלי קשר לעבודות שלך אני חושב שהאתגר הגדול בציור סביבות זה האיזון בין היחס לתמונה ככתמים שטוחים בקומפוזיציה דו מימדית לבין היחס לפרספקטיבה והתלת מימדיות.
    אני יודע כתבתי פה קצת בכלליות בלי להתייחס ספציפית לרוב העבודות אבל זה ידע שתקף לגבי כל עבודת סביבה נוף כך שאולי זה יעזור (:

    השבמחק