יום שלישי, 5 בינואר 2010

( לחלום בעמידה )

"לחלום בעמידה" הוא ספר קומיקס רב משתתפים שהיה אמור לצאת מתישהו אבל ספק אם ייצא לאור אי פעם. הקומיקסים השונים הם אינטרפרטציות של מאיירים לשירים שאנשים אחרים כתבו - נראה לי שמוזיקאים, אבל אני לא באמת יודע. זה היה אמור להיות ספר המשך ל"אל תפני מבטך לאחור", ספר עם פורמט זהה שיצא לפני שנה וחצי בערך. שניהם פרוייקטים של שלומי צ'רקה.

הנה שלושה פריימים נבחרים משלושה עמודים שונים. הקומיקס עצמו הוא ארבעה עמודים, החלטתי לא לקחת שום פריים מהעמוד האחרון למניעת ספויילרים (נגיד), למקרה והספר אכן ייצא לאור איכשהו, מתישהו. ממש במקרה בחרתי בפריימים שקטים, בלי טקסט - אבל אולי עדיף ככה באמת.

4 תגובות:

  1. אני ממש אוהב את העבודות שאתה עושה בסגנון הזה (צבע וקו)והאיש הקטן שיושב שם-להיט.

    ממש מגניב

    השבמחק
  2. אחלה
    תודה

    והזכרת לי ששכחתי לציין משהו - זה מצוייר בעט וצבוע בפוטושופ

    השבמחק
  3. אני מאוד אוהב את העבודות. משהו נקית אישית נוסטלגי... לא יוגעת אבל נוגע ללב.

    השבמחק
  4. אביב אני עובד על זה! יש קשיים אבל בעיייזר האל הספר ייצא גם ייצא

    השבמחק