יום חמישי, 21 בינואר 2010

Is it safe?

שלום חברי קישקוש (ושלום גם לסייב-קומוניטי המיסתורי - אווווווו.....)

אני שמח לראות שהקהילה החזיקה מעמד ושיש לה כבר מספיק מומנטום כדי לשרוד על דעת עצמה.
המון כבוד לכולםל (וגם המון כבוד למי שהקים אותה מלכתחילה).
היה כיף לעקוב אחרי כולכם בגלגול הקודם וכיף לעקוב (ואולי גם להשתתף) בגלגול הנוכחי.

להלן כמה עבודות שלי ממרוצת השנים. שום דבר חדש.
אני לא יודע כמה אני אעדכן כאן בעבודות חדשות - אני מנסה לעבוד על פרויקטים לתווך קצת יותר ארוך כרגע - אז לי ממש דברים שאני רוצה להראות.
נראה איך זה הולך...

12 תגובות:

  1. או, שלום שרבן :P
    למה אני מכיר את רוב העבודות כאן? אין הרבה חדשים? :(

    בכל מקרה, תוספת מבורכת. היי.

    השבמחק
  2. האישה ג'רפה והאישה משהא ושמן ממש טובות לדעתי, אחלה של עבודה עם מברשות..

    גם בציור של הגג של בניין יש משהוא שממש אהבתי בצבעים הדהויים האלה..

    השבמחק
  3. ברוך הבא, שרבן. שמח שהצטרפת :]
    טוב לראות את העבודות האלה שוב, למרות שאשמח כמובן גם לדברים חדשים יותר.

    השבמחק
  4. כן, אמממ...
    אין דברים חדשים.
    גם לא יהיו בזמן הקרוב.
    בתקווה שמתי שאני כן אעלה משהו חדש זה יהיה שווה.

    דוקא ההיעלמות מעל דפי האינטרנט עזרה לי קצת. במקום להעלות כל הזמן דברים ולהרגיש שאני עושה בזה משהו - עכשיו אני ממש צריך לעשות דברים.
    לא ממש בא לי לקלקל את המקום הזה.

    לעומת זאת אני אשמח להעיר הערות לאחרים ולעשות שמייח D:

    השבמחק
  5. גם לי כבר יצא להתקל בעבודות המשובחות הללו, פרט לראשונה האמת, שדווקא מוצאת חן בעיני מאוד.
    ברוך הבא!

    השבמחק
  6. I was wondering when we'll get to see your work again...

    Welcome ! and keep posting when you are ready

    (I think I commented on all of them in different times and places.. )

    השבמחק
  7. שלום שלום!
    עבודות יפות מאוד! והאנימציה גם מקסים.

    ברוך הבא!

    השבמחק
  8. איזה אנימציה?
    אני בניתי את הבחורה בתלת.

    אני לא מזיז דברים...
    קיפריימס זה מישהו אחר.

    השבמחק
  9. אחלה דברים!הרבה סגנונות וגיוון.
    שמתי לב שהיו קונספטים ועיצובים לקליפ של איטליז, ממש אהבתי, הפקה מדהימה.כל הכבוד!

    השבמחק
  10. מה אתה פה? איך עברת את וועדת הקבלה עם העבודות האלו? נו טוב...
    על איזה פרוייקטים לטווח ארוך אתה עובד? אוואטר 2?

    השבמחק
  11. לא.
    אני מנסה לכתוב (ואח"כ לצייר) איזה ספר קומיקס.
    וזה רק גדל ככל שאני עובד על זה (כרגע יש לי איזה 40 עמודי layout ועוד איזה 20+ מתוכננים).
    אולי יום אחד אני גם אסיים אותו.

    מסתבר שכתיבה זה עניין לא פשוט בכלל...


    ותודה לכולם על המחמאות :)

    השבמחק
  12. קומיקס של שרבן? אם אי פעם בעזרת השם תסיים, אני ראשונה בתור לקרוא!

    ותמיד כיף לראות דברים שלך גם אם הם לא חדשים :)

    השבמחק