יום ראשון, 26 בפברואר 2012

ערבוביה

כמה דברים מהזמן האחרון כי, כרגיל, מזמן לא שמתי פה משהו.

נתחיל עם כמה עיצובי דמויות לקומיקס שאני מצייר בימים אלה. הכל דיגיטלי (פוטושופ). הקומיקס עצמו לא יהיה דיגיטלי, אבל למי יש זמן להשקיע בכל דבר קטן בימינו. נראה לי שזה מספיק טוב בשביל לא לעשות טעויות קטסטרופליות בציור הדמויות מפאנל לפאנל ומעמוד לעמוד.



נמשיך עם קומיקס קצר שציירתי לקומיקס הרשת 'ד"ר קאט' (http://doctorcatmd.com).
עטים וצביעה דיגיטלית. כמו כן, כמעט כל הטקסט דיגיטלי. אני בדר"כ לא עושה את זה, אבל כנראה מיהרתי פה.

ולסיום נקנח עם העטיפה הזאת שציירתי לאנתולוגיית קומיקס בינלאומית שאני גם משתתף בה. זה הגליון החמישי.
עטים וצביעה דיגיטלית (לפעמים אני גם משתמש בכלים אחרים, בחיי!).

אני לא מאמין שזה מ-2011. איך הזמן טס בגיהנום...

טוב, זהו בינתיים. בפעם הבאה שאני אזכור אני אעדכן עם עוד כמה דברים!

2 תגובות:

  1. הכל משובח. הדמויות מסוגננות מצויין, במיוחד אהבתי את העטיפה הפסיכודלית. אחלה בחלה.

    השבמחק