יום רביעי, 15 בפברואר 2012

שלומות !
טוב, פעם קודמת היה פוסט קצr, אז הפעם אחד ארוך...

ביום שני, ( 13.2.1012) הצגתי בתערוכה קבוצתית קטנה בירושליים, הרעיון של התערוכה שכול אומן מזמין אומן אחר ועושה איתו עבודה משותפת, אני עבדתי עם SIGN AFK

http://www.facebook.com/Signerafk -



נסגרנו יומיים בסטודי ועבדנו-










בנוסף לעבודות האלה,  עבדתי ביחד עם SIGN ו FIFI ROS על סרטון אנימציה קצר, בפיקסלציה -





מי שרוצה לראות יותר מוזמן להסתקל בפייסבוק -

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.251233218290827.62107.100002124510278&type=1

ומי שממש רוצה יכול להגיע למקום בשבועיים הקרובים ולראות-

המחסן, רחוב בן סירה 3, ירושלים.

...ו !!! , ב 20, אני מציג בתערוכה קבוצתית בירושליים-


אתם ממש מוזמנים לבא, פרטים לארוע -



http://www.facebook.com/events/167084743403186/

ולסוף, עבודות מהזמן האחרון ככה לכיף-










עד כאן...









6 תגובות:

  1. עבודות יפות..סגנון צביעה מעניין..
    קלאסי לאמנות רחוב ( בתשלום :-) )
    אהבתי את העכבר, סרטון האנימציה מצויין
    כמה מילים על הטכניקה? קומפוזיט של וידאו ותלת..?
    elado

    השבמחק
  2. הסרטון יותר ממצוין, הוא מעולה. כל הכבוד.

    השבמחק
  3. סחתיין על ההספק היצירתי, ועוד יותר על הסרטון- הוא באמת מצויין. תזמונים נכונים, התרחשויות מפתיעות וקצב מהיר. אחלה בחלה.

    השבמחק
  4. היי, תודה !! שמח לשמוע...
    אנונומי- לא יודע מתי פעם אחרונה הרמתה תערוכה - אבל בתשלום זה לא, אתה בעיקר מפסיד כסף על הוצאות ומרוויח בירה.
    ובקשר לטכניקה- לא וידאו וגם לא תלת- פשוט הצילומים זה פיקסלציה- זאת אומרת תמונת סטילס אחרי תמונת סטילס, והציפור נעשתה באפטר ע"י סולידים שחורים.. בכול מיקרה, הייתה לנו התלבטות בקשר לציפור שאני ישמח אם תגידו את דעתכם, לא ידענו אם להשאיר אותה בקצב של "ONES" זאת אומר כמו 25 פריימים לשניה, כמו שזה עכשיו, או להתאים אותה לקצב היותר מקרטע של הפיקסלציה שהוא TOWS ( זאת אומר כמה 12.5 פריימים לשנייה )

    השבמחק
  5. אדיר ג'ק, במיוחד אהבתי את הסרטון- ממש מוצלח!

    כמו שאמרת, התנועה החלקה שלו טיפה שונה משאר הוידיאו, אבל אני לא חושב שיש למה לשנות, זה עובד נהדר גם ככה.

    השבמחק
  6. אני חושב שהציפור מעולה בדיוק ככה
    האי אחידות בקצב נותנת לה חיים משלה
    מה עוד שכציפור אמור לרוץ בתנועה מהירה הרבה יותר
    ככה שזה דווקא מעדן את התנועה ובא טוב
    ולגבי התשלום..לא התכוונתי לתערוכה בתשלום
    כמו שהתכוונתי לאמנות רחוב בתשלום
    ואני ארחיב אולי יש דרך לגרום למחלקות תרבות ושיפור פני העיר
    בעיריות הגדולות לשלם לך כסף טוב מהתקציבים שלהם
    כדי לעשות עבודת אמנות על קירות נבחרים בעיר..
    אני חושב שאין לך מה להפסיד..העבודות יפהפיות..תכין דף גלריה פשוט בוויקס
    שלח לינק במייל מסודר לכמה עיריות..תבקש במייל לקבוע פגישה..
    תגיע עם לפטופ ותכנית כללית לתמחור לפי גודל אולי..תציג סקיצות קיימות לרעיונות..קח איתך מטול שקפים תקרין על הקיר עבודה קיימת אולי תעזר בסולם כפול כדי שהעסק יהיה פרופורציונלי ולא יתעוות בגלל הזוית..
    אני יודע שאני עף פה על השלבים אבל לדעתי זה בר ביצוע בהחלט. שלא לדבר על הכרות של הציבור עם עבודות שלך באופן ששום גלרייה לא תתן.
    :-) הכל אפשרי
    שבת שלום
    אלעד
    elado

    השבמחק