יום שבת, 3 באפריל 2010

עוד פעם הדבר הזה


העלתי את האיור הזה כבר פעם, רק שהוא עוד היה בחיתולים אז. לא שאני בטוח שהוא גמור עכשיו, אבל בשביל זה העלתי אותו שוב: אם יש למישהו הערות, הארות או כל דבר אחר - בבקשה.

אני כנראה אעלה את זה כעיצוב לחולצה ב"ת'רדלס". הרקע שחור כי החולצה תהיה שחורה.

5 תגובות:

  1. לי יש סוג של הערה:
    אהבתי את זה יותר כמו שזה היה לפני כן - בצבע אחד.

    היו לך שם בעיות של משקלים בין השחור ללבן שלא פתרת, ופשוט הוספת צבע ופרטים במקום. גם הרקע החדש מוסיף עוד עומס לתמונה עמוסה גם ככה. והתוספת של הרשף לאקדח הופכת משהו שהיה מרומז למשהו בוטה.

    בקיצור, אני לא ממש יודע כמה ההערה הזאת "בונה", חוץ מלהגיד שבעיני היית במקום הרבה יותר מוצלח לפני כן.

    השבמחק
  2. לא הבנתי למה אתה מתכוון ב"בצבע אחד" אז כל מה שכתבת עכשיו לגמרי לא מובן לי. אתה מדבר על השחור-לבן, על הצביעה השטוחה או על משהו אחר?

    השבמחק
  3. היתה לך גרסא לא צבעונית שהעלית לכאן פעם.
    גם הערתי עליה, אם אני זוכר נכון.
    זאת הגרסא היחידה (חוץ מהנוכחית) שאני מכיר ואליה התייחסתי.

    לדעתי היא היתה מוצלחת בהרבה - ומהסיבות שתיארתי לעיל.

    השבמחק
  4. אוקי, אז אני לא מסכים איתך.

    השבמחק
  5. I do agree with some of what Abuyoyo pointed out, though for me the problem is more on the graphic choices you made in terms of size relationships

    the car wheels, dog head and smoking gangster are all about the same size and contrast value, so if you keep the values as is, I would change size relations, same for the placement of the moon (perhaps if he was larger and getting overlapped by the blue buildings?)

    the gun bang in it current form and size doesn't help your framing, I would keep the image without it, or find a way to make it work better (perhaps blue instead of orange flare?)

    but then again, I don't know much about about that kind of illustration style, so in case such changes will hurt the look you are going for just keep doing your thing

    this can make a really cool shirt for sure

    השבמחק