יום חמישי, 22 באפריל 2010

A Crooked Vulture.



זהו.

7 תגובות:

  1. יפה מאוד.

    אחלה עיצוב, וגם הצביעה מגניבה כזאת.

    זה לאיזה פרויקט ספציפי, או סתם משהו? זה זכר או נקבה (נראה לי שאני רואה שדיים)?

    אולי רק שני דברים שמפריעים לי- הרגל השמאלית שלו הרבה יותר צרה מהימנית, במיוחד באיזור הירך, והאורך של הז'קט בצדדים משמעותית יותר ארוך מהאורך מאחור.

    השבמחק
  2. אגב, הוא מנגן בair guitar?

    השבמחק
  3. חחחח.. סחטיין על הזיהוי - אייר גיטר איט איז!

    זה צוייר כמתנת יומולדת של מישהי, אבל זה קונספט שישב במאחורה של הראש ונורא רציתי להוציא.

    תודה
    :)

    השבמחק
  4. שחור אדום, קונספט טוב, מת על הנוצות מהשרוול, זה פשוט נראה טוב. ביקורת כבר קיבלת לגבי הרגל והז'קט :)

    השבמחק
  5. אני רואה שהמוזות במצב רוח טוב במיוחד לאחרונה. כבוד לכל שוכני הבלוג שמעלים עבודות שעושת חשק לתפוס עיפרון/ווקום.
    ולעניינך עידו- אני חושב שזה אחד הטובים שלך, אם לא המוצלח ביותר שראיתי עד כה. הכל יושב פה נהדר, הדמות וכל המחשבה על הפרטים, הפוזינג, השימוש המושכל בצבע שיוצר אוירה חזקה.
    ללקק את האצבעות, או הנוצות... תלוי מה יש לכם.

    השבמחק
  6. יופי של דבר!
    הפוזה, ההבעה, הירידה לפרטים בלבוש, כמה אופי יש לדמות הזו...
    הערה קטנה בקשר לחלק האורי של הראש ולפלומה\בנדנה שיש לו סביב הצוואר.
    אופי הקו שלה והצביעה שונה מהקווים המאוד זורמים ונקיים של שאר הגוף... אני מבין שניסית לתת תחושה של פלומה באזור הזה, אבל עדיין זה מרגיש לי קצת זר באופי הקו

    השבמחק
  7. עידו יופי של דבר!
    אוהב מאוד את הפוזה ואת הידיים.

    השבמחק