יום שישי, 5 במרץ 2010

Round 6

היי! אני סוף סוף יכול להציג מה על מה עבדתי בשנה האחרונה.
הפרוייקט נקרא ראונד 6 - זה סרט קצר פנימי של סנובול (הסטודיו שאני עובד בו) שקם ביוזמתי. אני לא אגיד יותר מדי, כי כל האינפורמציה נמצאת באתר ובבלוג.

אז דבר ראשון - זה האתר:
http://www.round6.net

ובנוסף, פתחתי בלוג שאני ואנשים אחרים מהסטודיו שהשתתפו בפרוייקט לאט לאט ממלאים באינפורמציה לגבי ההפקה והפיתוח והעבודה וכו'. שווה לבדוק:


17 תגובות:

  1. נו הרשה לי להיות הראשון שאומר - וואו.
    מושקע, מסקרן, ועשוי היטב.
    כל הכבוד לכולכם שם בסטודיו.
    :)
    בלוג הפרודוקציה הוא תוספת נחמדה מאד ובהחלט שווה הצצה.

    השבמחק
  2. עשיתם עבודה מצויינת!
    אני יודע כמה קשה להרים פרוייקט עצמי בתוך החברה, כאשר כל הזמן נכנסים פרוייקטים ואין זמן פנוי. עצם זה שהרמתם משהו כזה כבר ראוי להערכה.
    המשך יבוא?

    השבמחק
  3. שייייייייייייט!

    אחלה של דבר, היי פרודקשן ווליו לכל אורך הדרך.
    ראיתי את הטיזר לפני כמה שבועות, אני שמח שזה לא איחר לבוא!

    תותחים רציניים יש בסנובול, הא?

    השבמחק
  4. מצטרף שוב לתשבוחות.
    כל הכבוד, יצא בסוף ממש מעולה.
    והפרודקשן בלוג ממש נחמד גם הוא.

    השבמחק
  5. חבל"ז. האנימציות הסצנות, הבימוי. הכל מעולה.

    השבמחק
  6. ממש מגניב.
    עם כזאת הפקה היה שווה לנסות לדחוף יותר סיפור בכל האקשן הזה לא? אבל אולי פספסתי משהו

    בכל אופן- אחלה אקשן

    השבמחק
  7. באמת מרשים מה שעשיתם

    השבמחק
  8. היי, תודה כולם!
    הבלוג מתעדכן וימשיך להתעדכן בימים ושבועות הקרובים, אז למי שמתעסק בתלת - מוזמן.

    אלעד - אתה נוגע בנקודה כואבת :) אני מבטיח לך שבסרט הבא שאני אביים הכל יהיה אחרת. וגם האקשן יהיה טוב יותר.

    השבמחק
  9. יש חור רציני בעלילה.
    הגופה שלו נעלמת בפעם הראשונה שאנחנו רואים אותו מת.
    אבל אח"כ הוא עובר ולוקח נשק מהגופה של עצמו או של אחרים (שלא נעלמו).

    חוצמזה הרנדר מעולה - מרשים ומעורר קנאה.
    (עושה רושם שהשוטים שעבדת בלי רפרנס צבע/אוירה דוקא יצאו יותר מוצלחים מאלה שבהם עבדת מאיור עם צבעוניות מוגדרת מראש)

    השבמחק
  10. בן אדם - זה פיצדץ!!! יפה מאוד! ממש משמח לראות את העבודה סופית וגם לפני. מגניב :)

    השבמחק
  11. מבלי לגרוע מכל האמור לעיל, חייב להודות שציפיתי לאיזו פואנטה בסוף. כרגע זה קצת כמו טיזר. אולי זאת הכוונה.
    האקשן, האווירה ורמת הביצוע מטורפים.

    השבמחק
  12. נראה ממש טוב! איחלה הפקה. מסכים לגביי מה שאמרו בקשר לסיפור/עלילה...אבל אחלה עבודה,כל הכבוד!

    השבמחק
  13. פאקינג איי! אחד הדברים היותר מגניבים שראיתי כבר הרבה זמן!
    לא אישית לא הייתה בעיה עם הסיפור וממש ממש אהבתי את הבימוי והמשחק בסוף כשהוא מתלבט בין לרוץ אל הכדור או להשאר עם הבטחון של הרובה :)

    אחלה עבודה דייב, הפלת אותי לגמרי! 

    השבמחק
  14. שרבן - זה לא חור. הוא היחיד שנשארה לו עוד פסילה :)
    שגיא - כן, הכוונה הייתה ליצור תחושה של "אמור להיות המשך" או "ואז מה?..". צריך לזכור מה המטרה השיווקית שלנו פה...
    גלית - תודה, אני אמסור לאנימטור האחראי :)

    השבמחק
  15. דייב, אתה מצ'וגע! מתי בדיוק אתה מספיק להרים פרוייקטים אישיים? אתה הולך הביתה לפעמים או שכמו בסין אתה ישן מתחת לעמדה?
    מעבר לתוכן, קודם כל סחתיין על הרמת הפרוייקט. לא פשוט בתוך כל ההלחצות היומיומיות. מאוד אהבתי את עבודת האנימציה והארט. לא ממש הצלחתי להתחבר לעריכה שעושה הרבה רעש לטעמי, מבלי להצדיק את זה ברמת העברת מסר. על אף שמדובר בהפגנת יכולת, בסופו של דבר סיפור טוב זה לב ליבו של סרטון, קצר ככל שיהיה. כאן הוא הפך להיות שולי.
    שוב- אי אפשר שלא להתרשם מהכוח היצירתי שבוער בך. סוג של כור אירני...

    השבמחק
  16. ישן? :)
    היו לנו כל הזמן התחבטויות בין כמה סיפור אנחנו רוצים לכמה טריילר נטול סיפור. יש איזשהו אידיאל של טריילר למשחק מחשב שלא רצינו לחלוטין לפספס, ועם המגבלות התקציביות (כמות דמויות, בלי אנימציית פנים וכו') זה האיזון שמצאנו לנכון. אבל אני יכול להבין את הטענה, בעיקר כשהסרטון הסופי הוא 3:20, ולא הדקה וחצי שחשבנו שאנחנו הולכים לעשות, ויש די והותר זמן לבנות סיפור.

    השבמחק
  17. אני ממצטער אבל אני לא מבין את ההערות
    מתוך הבנת המגבלות שהיו פה
    הסרט מושלם
    העלילה ברורה, המטרה (ליצור אשליה של סינמטיקס למשחק פוטבול שוטר עתידני) לא יכולים להיות יותר ברורים
    והעריכה, העריכה היא מה שמחברת את כל זה ליצירה גאונית. (במסגרת של מה שהיא מנסה להיות)
    זה קטע סינמטיקס שעושה משקים
    ולכן הביקורות נראות לי יותר ממקום של טעם אישי
    שאפו לסטודיו שמקצה משאבים לדבר כזה
    ושאפו ליוצרים
    כן ירבו

    השבמחק