אלעד - ממש תודה. היה לי דדליין מטורף של 24 שעות ואני די מרוצה מהתוצאה. טוסייב - לא כל יום פורים והיום יש לי שני בתים לנקות. כבר תוך כדי שהג'ימייל uploaded the attachement אני הייתי בטלפון, מתאם שעות ומקבל הנחיות בנושא הברקת מראות :)
אני חייב לנסות לראות אם אפשר לפענח את מה שאתה עושה, בקשר למה שטיבי אמר שהעבודה שלך תופסת תשומת ליבו, בקיצור ולעניין אני חושב שאתה מצליח לתמצת את איך שאנחנו תופסים את האנשים האלו בפריים בודד "בלי מאמץ".
המסירות שלך למה שאתה עושה מעוררת הערצה, רק הצלחה! עבודה נהדרת כמובן, יש משהו במה שאלעד אמר, אולי הם החומרים שאתה משתמש בהם (המאוד לא טריביאלים לעיתון או בכללי היום) שעושים את העבודות שלך לכ''כ אישיות ומעניינות, D: חח
שאלה קצת מטופשת, אבל היות ופורטרטים וקריקטורות זה תחום אפור בשבילי, אני אשאל בכ"ז - אתה "מתאמן" לפני שאתה נותן את הגרסה הסופית? ת'יודע, רושם את הנושא כמה וכמה פעמים בשביל לראות שקלטת את המאפיינים וכאלה? מחפש את ההקצנה הנכונה?
טוסייב - תודה, נדמה לי שהאשליה של "בלי מאמץ" היתה מתנפצת מהר מאוד אם היית רואה אותי תוך כדי עבודה :) יעל - תודה :) עובד - נדמה לי שאלה שגיאות ונסיונות לכפר עליהן. בעבודה מול מחשב יש תמיד Ctrl Z. בגואש נורא מסובך להחלץ מטעויות בשלום, וזה דורש אלתורים ופתיחת כיווני מחשבה, וכמו שציינתי קודם, גם המון עצבים. שרבן - תודה :) עדו - לפעמים כן, לפעמים לא, ולפעמים אני פשוט מפשל. במקרה הנ"ל זו הקריקטורה השניה של מר פישר שהוצאתי תחת ידיי (הראשונה והפחות מוצלחת לטעמי מופיעה באתר שלי), כך שידעתי פחות או יותר עם מה אני עובד.
הי מתן, רציתי להגיב בבלוג שלך אבל לא הצלחתי. האיור נהדר, מצטרפת לכל מה שנאמר, הקריקטורות שלך תמיד תופסות את העין. משמח לשמוע שאתה עובד עם גלובס. הרבה הצלחה! רחל.
רחל, איזה כיף שבאת לבקר :) המון תודה. בינתיים גלובס מאוד אמביוולנטיים לגביי. הם אומרים שהעבודות יפות אבל "כבדות, גרוטסקיות ועצובות" מדי. אני מסתייג מאיור יותר מדי נעים לעין וחד מימדי, ובכל זאת מקווה שאצליח למתן את התכונה הזאת בעבודה שלי, או למצוא לי נישה אחרת שמתאימה לי יותר.
can't put my finger on it, but something about your work captures my attention every time.
השבמחקanother great post
this blog is on fire today
אני עם טיבי. ותגיד לי איך בדיוק הגעת לגלובס כלכך מהר? אני מאד מקווה שגמרת עם הנקיונות.
השבמחקאלעד - ממש תודה. היה לי דדליין מטורף של 24 שעות ואני די מרוצה מהתוצאה.
השבמחקטוסייב - לא כל יום פורים והיום יש לי שני בתים לנקות. כבר תוך כדי שהג'ימייל uploaded the attachement אני הייתי בטלפון, מתאם שעות ומקבל הנחיות בנושא הברקת מראות :)
אני חייב לנסות לראות אם אפשר לפענח את מה שאתה עושה, בקשר למה שטיבי אמר שהעבודה שלך תופסת תשומת ליבו, בקיצור ולעניין אני חושב שאתה מצליח לתמצת את איך שאנחנו תופסים את האנשים האלו בפריים בודד "בלי מאמץ".
השבמחקהפנים שלו נהדרות.
השבמחקהמסירות שלך למה שאתה עושה מעוררת הערצה, רק הצלחה!
השבמחקעבודה נהדרת כמובן, יש משהו במה שאלעד אמר, אולי הם החומרים שאתה משתמש בהם (המאוד לא טריביאלים לעיתון או בכללי היום) שעושים את העבודות שלך לכ''כ אישיות ומעניינות, D: חח
אני חושב שזה הצביעה ה-uglow-ית שעושה את הקריקטוריות כ"כ כיפיות
השבמחקשאלה קצת מטופשת, אבל היות ופורטרטים וקריקטורות זה תחום אפור בשבילי, אני אשאל בכ"ז - אתה "מתאמן" לפני שאתה נותן את הגרסה הסופית? ת'יודע, רושם את הנושא כמה וכמה פעמים בשביל לראות שקלטת את המאפיינים וכאלה? מחפש את ההקצנה הנכונה?
השבמחקטוסייב - תודה, נדמה לי שהאשליה של "בלי מאמץ" היתה מתנפצת מהר מאוד אם היית רואה אותי תוך כדי עבודה :)
השבמחקיעל - תודה :)
עובד - נדמה לי שאלה שגיאות ונסיונות לכפר עליהן. בעבודה מול מחשב יש תמיד Ctrl Z. בגואש נורא מסובך להחלץ מטעויות בשלום, וזה דורש אלתורים ופתיחת כיווני מחשבה, וכמו שציינתי קודם, גם המון עצבים.
שרבן - תודה :)
עדו - לפעמים כן, לפעמים לא, ולפעמים אני פשוט מפשל. במקרה הנ"ל זו הקריקטורה השניה של מר פישר שהוצאתי תחת ידיי (הראשונה והפחות מוצלחת לטעמי מופיעה באתר שלי), כך שידעתי פחות או יותר עם מה אני עובד.
מגניב לאללה!
השבמחקאני אוהב את הפנים במיוחד ואת העיצוב הקריקטורי של הגוף.
באופן אישי, לדעתי העניבה שוברת את הסטייל וקצת חבל.
הי מתן,
השבמחקרציתי להגיב בבלוג שלך אבל לא הצלחתי.
האיור נהדר, מצטרפת לכל מה שנאמר, הקריקטורות שלך תמיד תופסות את העין. משמח לשמוע שאתה עובד עם גלובס. הרבה הצלחה!
רחל.
רחל, איזה כיף שבאת לבקר :)
השבמחקהמון תודה. בינתיים גלובס מאוד אמביוולנטיים לגביי. הם אומרים שהעבודות יפות אבל "כבדות, גרוטסקיות ועצובות" מדי. אני מסתייג מאיור יותר מדי נעים לעין וחד מימדי, ובכל זאת מקווה שאצליח למתן את התכונה הזאת בעבודה שלי, או למצוא לי נישה אחרת שמתאימה לי יותר.