היי! אני סוף סוף יכול להציג מה על מה עבדתי בשנה האחרונה.
הפרוייקט נקרא ראונד 6 - זה סרט קצר פנימי של סנובול (הסטודיו שאני עובד בו) שקם ביוזמתי. אני לא אגיד יותר מדי, כי כל האינפורמציה נמצאת באתר ובבלוג.
אז דבר ראשון - זה האתר:
http://www.round6.net
ובנוסף, פתחתי בלוג שאני ואנשים אחרים מהסטודיו שהשתתפו בפרוייקט לאט לאט ממלאים באינפורמציה לגבי ההפקה והפיתוח והעבודה וכו'. שווה לבדוק:
נו הרשה לי להיות הראשון שאומר - וואו.
השבמחקמושקע, מסקרן, ועשוי היטב.
כל הכבוד לכולכם שם בסטודיו.
:)
בלוג הפרודוקציה הוא תוספת נחמדה מאד ובהחלט שווה הצצה.
עשיתם עבודה מצויינת!
השבמחקאני יודע כמה קשה להרים פרוייקט עצמי בתוך החברה, כאשר כל הזמן נכנסים פרוייקטים ואין זמן פנוי. עצם זה שהרמתם משהו כזה כבר ראוי להערכה.
המשך יבוא?
שייייייייייייט!
השבמחקאחלה של דבר, היי פרודקשן ווליו לכל אורך הדרך.
ראיתי את הטיזר לפני כמה שבועות, אני שמח שזה לא איחר לבוא!
תותחים רציניים יש בסנובול, הא?
מצטרף שוב לתשבוחות.
השבמחקכל הכבוד, יצא בסוף ממש מעולה.
והפרודקשן בלוג ממש נחמד גם הוא.
חבל"ז. האנימציות הסצנות, הבימוי. הכל מעולה.
השבמחקממש מגניב.
השבמחקעם כזאת הפקה היה שווה לנסות לדחוף יותר סיפור בכל האקשן הזה לא? אבל אולי פספסתי משהו
בכל אופן- אחלה אקשן
באמת מרשים מה שעשיתם
השבמחקהיי, תודה כולם!
השבמחקהבלוג מתעדכן וימשיך להתעדכן בימים ושבועות הקרובים, אז למי שמתעסק בתלת - מוזמן.
אלעד - אתה נוגע בנקודה כואבת :) אני מבטיח לך שבסרט הבא שאני אביים הכל יהיה אחרת. וגם האקשן יהיה טוב יותר.
יש חור רציני בעלילה.
השבמחקהגופה שלו נעלמת בפעם הראשונה שאנחנו רואים אותו מת.
אבל אח"כ הוא עובר ולוקח נשק מהגופה של עצמו או של אחרים (שלא נעלמו).
חוצמזה הרנדר מעולה - מרשים ומעורר קנאה.
(עושה רושם שהשוטים שעבדת בלי רפרנס צבע/אוירה דוקא יצאו יותר מוצלחים מאלה שבהם עבדת מאיור עם צבעוניות מוגדרת מראש)
בן אדם - זה פיצדץ!!! יפה מאוד! ממש משמח לראות את העבודה סופית וגם לפני. מגניב :)
השבמחקמבלי לגרוע מכל האמור לעיל, חייב להודות שציפיתי לאיזו פואנטה בסוף. כרגע זה קצת כמו טיזר. אולי זאת הכוונה.
השבמחקהאקשן, האווירה ורמת הביצוע מטורפים.
נראה ממש טוב! איחלה הפקה. מסכים לגביי מה שאמרו בקשר לסיפור/עלילה...אבל אחלה עבודה,כל הכבוד!
השבמחקפאקינג איי! אחד הדברים היותר מגניבים שראיתי כבר הרבה זמן!
השבמחקלא אישית לא הייתה בעיה עם הסיפור וממש ממש אהבתי את הבימוי והמשחק בסוף כשהוא מתלבט בין לרוץ אל הכדור או להשאר עם הבטחון של הרובה :)
אחלה עבודה דייב, הפלת אותי לגמרי!
שרבן - זה לא חור. הוא היחיד שנשארה לו עוד פסילה :)
השבמחקשגיא - כן, הכוונה הייתה ליצור תחושה של "אמור להיות המשך" או "ואז מה?..". צריך לזכור מה המטרה השיווקית שלנו פה...
גלית - תודה, אני אמסור לאנימטור האחראי :)
דייב, אתה מצ'וגע! מתי בדיוק אתה מספיק להרים פרוייקטים אישיים? אתה הולך הביתה לפעמים או שכמו בסין אתה ישן מתחת לעמדה?
השבמחקמעבר לתוכן, קודם כל סחתיין על הרמת הפרוייקט. לא פשוט בתוך כל ההלחצות היומיומיות. מאוד אהבתי את עבודת האנימציה והארט. לא ממש הצלחתי להתחבר לעריכה שעושה הרבה רעש לטעמי, מבלי להצדיק את זה ברמת העברת מסר. על אף שמדובר בהפגנת יכולת, בסופו של דבר סיפור טוב זה לב ליבו של סרטון, קצר ככל שיהיה. כאן הוא הפך להיות שולי.
שוב- אי אפשר שלא להתרשם מהכוח היצירתי שבוער בך. סוג של כור אירני...
ישן? :)
השבמחקהיו לנו כל הזמן התחבטויות בין כמה סיפור אנחנו רוצים לכמה טריילר נטול סיפור. יש איזשהו אידיאל של טריילר למשחק מחשב שלא רצינו לחלוטין לפספס, ועם המגבלות התקציביות (כמות דמויות, בלי אנימציית פנים וכו') זה האיזון שמצאנו לנכון. אבל אני יכול להבין את הטענה, בעיקר כשהסרטון הסופי הוא 3:20, ולא הדקה וחצי שחשבנו שאנחנו הולכים לעשות, ויש די והותר זמן לבנות סיפור.
אני ממצטער אבל אני לא מבין את ההערות
השבמחקמתוך הבנת המגבלות שהיו פה
הסרט מושלם
העלילה ברורה, המטרה (ליצור אשליה של סינמטיקס למשחק פוטבול שוטר עתידני) לא יכולים להיות יותר ברורים
והעריכה, העריכה היא מה שמחברת את כל זה ליצירה גאונית. (במסגרת של מה שהיא מנסה להיות)
זה קטע סינמטיקס שעושה משקים
ולכן הביקורות נראות לי יותר ממקום של טעם אישי
שאפו לסטודיו שמקצה משאבים לדבר כזה
ושאפו ליוצרים
כן ירבו