היי לכולם, אני מנסה לעבוד חזק בזמן האחרון על מטפיינטינג בשילוב עם תלת בסיסי. התוצאה לא כזאת מעניינת אבל הדרך הייתה די כיפית במיוחד שהפלייט ההתחלתי היה פשוט נוראי, לקח לי בערך שבוע וחצי להשלים את הציור.
אחלה עבודה, מאד אמינה. התאורה גם מצויינת. מפריע לי זה שאין אוביקט שהוא הפוקוס בתמונה. אולי זאת הכוונה שלך אבל הספינה והרציץ מטען מתחרים זה בזה. דבר שני, זה הבניין הגבוה שעשית בשלבים הראשונים, הוא מוחבא מאחורי העמוד ואולי כדאי לתת לו יותר במה.
שרואל, אתה בילתי נלאה. ובטח שקשה, הלכת על סצנה מאוד מורכבת, עם מיליון אלמנטים ומקורות תאורה. האמת, שאני לא משתגע על התוצאה הסופית. יש בסצנה לא מאוזן ברמת היררכיה, וריבוי האורות מאוד מבלבל ויוצר רעש. אני חושב שהבעיה היא בעיקר בהרגשה שיש בסצנה שלושה אלמנטים ש"צפים" בתוך רקע שחור- הספינה, המזח, והעיר מאחור. לעומת זאת כשעברתי על הוויפ הופתעתי לראות עד כמה שלב שניים עשוי מצויין, מכל הבחינות- קומפוזציה, באלנס תאורה, אלמנטים קרובים ורחוקים, פרספקטיבות. הכל פיקס, ואז... איכשהו עשית כמה פניות לא ברורות והתרחקת מכל מה שהיה כ"כ מצויין שם. ברבות השנים גיליתי שגם במהלך העבודה, תמיד טוב לחזור אחורה מידי פעם, ולהציץ בשלבים מוקדמים יותר. הרבה הישגים ספונטניים נשחקים ונעלמים במהלך הריצה קדימה. בכל מקרה אני מעריץ של היכולות שלך, והכניסה לפרטים הקטנים. בהצלחה. ליאור
תודה רבה חברים! ליאור, מסכים לגבי הסקיצה, משהו נדפק בדרך.האימג' המקורי פשוט הרג אותי, משהו בו היה דפוק כבר מלחכתחילה. בטוח שיש פתרונות לדבר, אבל לי זה לא צלח הפעם. גם אני לא מת על התוצאה, אבל הפעם התהליך שעברתי היה שווה הכל.
סייבדה, כוונתי דווקא לשלב הקונספט סקצ'- יעני שלב 2 שבו מזח ההעמסה מקבל את המשקל הראוי לו, עם הרציף שמתקדם עד למצלמה ויוצר הובלה מאוד מוצלחת של העין אל תוך הסצנה.
שרואל- אכן האימגד המקורי לא עשה לך הנחות. עם כל זה התהליך מרתק. עוד צעד בדרך להיות מט פיינטר בחסד.
ליאור, אז כנראה שיש ביננו קצת חוסר הסכמה. גם בפריים השני יש מלחמה בין הספינה למזח (מי בעצם הוא האוביקט הראשי), שניהם נמצאים בנקודות קומפוזיציה חזקות. ושניהם מוארים חזק. אולי אם אחד מהם היה בחשיכה אז הייתי יכול להסכים איתך יותר.
מעבר לזה באמת יש פה עבודה מדוקדקת על כל פרט, דבר לא פשוט שלוקח זמן מחשבה וזיעה רבה :)
אחלה עבודה, מאד אמינה. התאורה גם מצויינת.
השבמחקמפריע לי זה שאין אוביקט שהוא הפוקוס בתמונה. אולי זאת הכוונה שלך אבל הספינה והרציץ מטען מתחרים זה בזה. דבר שני, זה הבניין הגבוה שעשית בשלבים הראשונים, הוא מוחבא מאחורי העמוד ואולי כדאי לתת לו יותר במה.
שרואל, אתה בילתי נלאה.
השבמחקובטח שקשה, הלכת על סצנה מאוד מורכבת, עם מיליון אלמנטים ומקורות תאורה.
האמת, שאני לא משתגע על התוצאה הסופית. יש בסצנה לא מאוזן ברמת היררכיה, וריבוי האורות מאוד מבלבל ויוצר רעש.
אני חושב שהבעיה היא בעיקר בהרגשה שיש בסצנה שלושה אלמנטים ש"צפים" בתוך רקע שחור- הספינה, המזח, והעיר מאחור.
לעומת זאת כשעברתי על הוויפ הופתעתי לראות עד כמה שלב שניים עשוי מצויין, מכל הבחינות- קומפוזציה, באלנס תאורה, אלמנטים קרובים ורחוקים, פרספקטיבות. הכל פיקס, ואז... איכשהו עשית כמה פניות לא ברורות והתרחקת מכל מה שהיה כ"כ מצויין שם.
ברבות השנים גיליתי שגם במהלך העבודה, תמיד טוב לחזור אחורה מידי פעם, ולהציץ בשלבים מוקדמים יותר. הרבה הישגים ספונטניים נשחקים ונעלמים במהלך הריצה קדימה.
בכל מקרה אני מעריץ של היכולות שלך, והכניסה לפרטים הקטנים.
בהצלחה.
ליאור
אני מניח שליאור מדבר על השלב של הספינה והעיר בלבד, ולכן אני מצטרף אליו.הוא בהחלט צודק לגבי השלב המוקדם יותר.
השבמחקתודה רבה חברים!
השבמחקליאור, מסכים לגבי הסקיצה, משהו נדפק בדרך.האימג' המקורי פשוט הרג אותי, משהו בו היה דפוק כבר מלחכתחילה. בטוח שיש פתרונות לדבר, אבל לי זה לא צלח הפעם.
גם אני לא מת על התוצאה, אבל הפעם התהליך שעברתי היה שווה הכל.
סייבדה, כוונתי דווקא לשלב הקונספט סקצ'- יעני שלב 2 שבו מזח ההעמסה מקבל את המשקל הראוי לו, עם הרציף שמתקדם עד למצלמה ויוצר הובלה מאוד מוצלחת של העין אל תוך הסצנה.
השבמחקשרואל- אכן האימגד המקורי לא עשה לך הנחות. עם כל זה התהליך מרתק. עוד צעד בדרך להיות מט פיינטר בחסד.
ליאור, אז כנראה שיש ביננו קצת חוסר הסכמה. גם בפריים השני יש מלחמה בין הספינה למזח (מי בעצם הוא האוביקט הראשי), שניהם נמצאים בנקודות קומפוזיציה חזקות. ושניהם מוארים חזק. אולי אם אחד מהם היה בחשיכה אז הייתי יכול להסכים איתך יותר.
השבמחקמעבר לזה באמת יש פה עבודה מדוקדקת על כל פרט, דבר לא פשוט שלוקח זמן מחשבה וזיעה רבה :)
אני מסכים עם שניכם לגבי העניין בתמונה.
השבמחקיש לי עוד כמה ימים לפני שאני מגיש את זה, אולי אני אנסה להטמיע את הספינה יותר ברקע וכך למשוך תשמות לב למזח.
I don't have anything to add over what been said, not an easy task indeed, and a good work whatsoever.
השבמחקkeep us posted :)