יום שני, 29 בנובמבר 2010

Flat world


זיקני הפורום בטח זוכרים את הציור הזה בגילגולו הראשון, לאחד האתגרים בפדודי.
כהרגלי בקודש ההגשה היתה חלקית, ובי נשבעתי שאחזור לציור ואתן לו טיפול ראוי.
אז הנה חזרתי, עם תאורה, סכמת צבעים ורנדר משופצרים.
תהנו
ליאור

7 תגובות:

  1. מדוע בחרת בפריים הריבועי ולא פריים מלבני ?
    נהדר שיש לך כלכך הרבה סטיילים של רינדור, זה ספציפית מזכיר לי את המונקי איילנד האחרון שעשו.

    השבמחק
  2. תודה מיסטר.
    הבחירה בפריים הריבועי נובעת מריבוי הפרטים והמוקדים בפריים. אני חושב שקומפוזציה רחבה יותר היתה "מפזרת" את הסיפור על פני שטח גדול מידי.
    מונקי איילנד זו בהחלט מחמאה.
    מה שעדיין לא נותן לי מנוח הוא המפרש, שפרוש כנגד כיוון התנועה של הרוח, ואמור להיות קעור ולא קמור.
    כבר עשיתי ניסיון שלא צלח, אבל זה כ"כ צורם שאני חושב שזה שווה ניסיון חוזר.

    השבמחק
  3. אני ממש אוהב את זה. הסגנון הצעצועי של הספינה, העננים והגלים הקלילים והדמויות המגוחכות עובדים נהדר בעיניי. בכלל, סצנות מרובות דמויות ועצמים מרשימות אותי מאוד, ותמיד מפתיע אותי לגלות שזה הופך בסוף לאיור שעובד כיחידה סגורה ומהודקת.

    מאוד יכול להיות שאני מפספס, אבל נדמה לי שאתה לא מנצל את כל פוטנציאל המתח האדיר שטמון באיור הזה. השרשרת היא הקונטרה לכל המשקל האדיר בצד השני של האיור, אבל הקונטרסט שם עמום והחיבורים שם מפוספסים בעיניי (המפגש עם הסלע מצד אחד יכול להיות דרמטי הרבה יותר, וגם החיבור לספינה.). אני חושב שהברק בצד הזה גם לא משרת את הקומפוזיציה, שעובדת טוב יותר בעיניי כשהיא מכילה רק שני צירי כיוון, או ציר אחד שבור: סלע=>פנס ופנס=>שודדים.
    השודד עם הסכין כאילו לא מושפע מהעובדה שהוא תלוי, וזה גם קצת פוגע בהרגשת הכובד בחלק הזה של הציור.

    השבמחק
  4. תודה מתן. מסכים עם רוב הדברים שהעלית.
    בנוגע לשרשרת- את החיבור לספינה פתרתי בגרסה שהעליתי זה עתה לסיג'יטאק, בעזרת הצללה על דופן הספינה. נקודת החיבור אכן קשה לקריאה.
    את העוגן בדיעבד הייתי בוחר להפוך, וגם הבחורצ'יק עם החרב אכן לא ממש תלוי, אבל אני בחור עצלן עם סדר יום עמוס, ולמדתי שיש דברים שצריך לשחרר, ולא להביט לאחור.
    תודה על ההארות, תמיד שמח לראות שמישו משקיע מחשבה בניסיון לתרום לשיפור הציורים שלי.
    (:

    השבמחק
  5. אהבתי את זה בגלגול הקודם ואני ממש מאושר שהחלטת לחזור לזה.

    רק עכשיו אני קולט כמה תשומת לב השקעת בפרטים, בקבוצת הפיראטים במיוחד. מהעיצוב האינדיבידואלי שלהם עד להבעות הפנים והמשחק.
    זה כבר הרבה מעבר לאיור, זה כבר פיצ'ינג לסרט. אחד שממש הייתי רוצה לראות..

    המון המון כבוד!

    השבמחק
  6. ליאור, איזו הפצצה. גם אם אפשר להתעכב ולדון באופציות שונות, האינסופיות לקומפוזיציה, ניכר שאחרי שקיבלת את ההחלטה, היית מאוד מאוד יסודי. אין גל אחד שאינו במקומו ושום פינת ענן שהושארה ליד המקרה. רובד, נוסף הוא הרינדור הנקי המטורף, שבשילוב עם קומפוזיציה מורכבת ודינאמית יוצר ממתק אמיתי לעיניים. לבסוף, אני גם מאוד אוהב את עבודת הצבע שהיא מספיק "רצינית" לצורך העברת הדרמה מצד אחד, ומצד שני היא די playful ומתקשרת לעולם הcartoon והפנטזיה (הטאץ' האדום בפינה השמאלית למטה מוסיף המון)

    שאפו!

    השבמחק
  7. אפשר לראות את האנשים בקלוז-אפ ?
    הם נראים מאד מעניינים וחבל שזה קטנטנציק :)

    השבמחק