יום שבת, 6 בנובמבר 2010

קצת עבודת רקע

טוב, עוד ציור ילדים לאוסף, והפעם: קרחנה בחווה.
נכון לעכשיו זה עיצוב הסביבה. יש עוד לדייק את עבודת התאורה והפרטים וגם להוסיף קצת "אוקלוז'ן" על כל העסק
גרסת מלאה, בתוספת החיות, בוא תבוא.

6 תגובות:

  1. צבעוני ויפיפה! אוהב את כל הצבעים המשלימים ששילבת במיומנות רבה, מחכה לראות את הגירסה הסופית.

    השבמחק
  2. looking good!

    I like what you did with this burn design.

    disclaimer- the following message contain cheesy insights, and may not be suitable for artists over 9 years old. and I'm pretty sure you are aware of them but anyway--- 

    when I did some work in similar style I found that the fx option in the layers window can add that extra "sugar magic" the customers liked. for example, a soft (not over the top) outer glow on the clouds in a bright light blue hue will give them a nice touch, same for the trees and far background, there are different options and they give a nice finish look to things, more like physical objects

    השבמחק
  3. אחלה של עבודה עם הצל, יש כמה מקומות ממש מוצלחים כמו החלון והעץ, לעומת זאת העצים ברקע הדלתות של האסם והאבנים בחצר. כמובן שיש מצב שלזה התכוונת באוקלוזן שיבוא.

    השבמחק
  4. עובד- רב תודות. בנוגע לצבעים המשלימים, אני מודה שתורת הצבע היא עניין לא פתור אצלי. הכל נשען הרבה יותר על אינטואיציה מאשר על בחירות מושכלות. אבל כל עוד זה מצליח אני לא מתלונן.

    טיבי יא חביבי- תודה על הטיפים המועילים. אני בדרך כלל משתמש במברשת רכה עם סופט לייט כדי לרכך. דווקא השימוש באפקטים "רוחביים" פחות מועדף עלי מהסיבה הפשוטה שהם נותנים טיפול שווה לכל האלמנט. אני מעדיף לגשת לזה בצורה יותר מפוזרת ופחות סימטרית.

    סייבדה- תודה, אני גם אוהב את הפינה הזו. אכן יש חוסר אחידות בטיפול בתאורה, שתתוקן בהמשך.
    האוקלוזן אמור לשמש כעוד שכבה שקצת דוחפת את העומק של כל אלמנט בפני עצמו, קצת פחות את נושא הצל המוטל.

    השבמחק
  5. צבעוניות נהדרת ואוירה מצויינת. אני מניחה שהבית כל כך ממורכז בגלל ההתרחשות שתתרחש מעל הרקע. הדבר היחיד שקצת לא מסתדר לי מבחינת הטיפול הוא רצפת האבנים והבריכה.

    השבמחק