יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

bad framing is bad






bad planning resulted too much back and forth with this one, not sure yet how I should frame it but thats that for now..

EDIT
A little update.

10 תגובות:

  1. הלו טיבי.
    ובכו, יש פה הרבה דברים טובים, בעיקר אני אוהב את הבחירה בקומפוזציה שתורמת לתחושת האפיות, ואת עבודת המברשות שמפזרת יפה את התאורה.
    מבחינה סיפורית זה עובד יפה- מסקרן לדעת מיהי הישות שאיתה נושאים ונותנים החיילים. הבעיה העיקרית לטעמי היא הערפליות- בוציות שמכסה חלקים נרחבים מהציור. כל עוד מדובר ברקע זה עובר, אבל בדרקון-ציפור זה פוגע בהבנת הציור, כלומר איפה נגמר הגוף ואיפה מתחילים הסלעים. הכל מתאחד לכדי סילואטה אחת אטומה ומגושמת. הייתי מוסיף עוד פירטי תאורה כדי להסביר טוב יותר את החלוקה.
    כמה שיפצורים וזה בהחלט שווה מיסגור.

    השבמחק
  2. בעיניי זה ממש עובד. יש פה תחושת כובד שמאוד תואמת את הפחד של החיילים. העיבוד של העץ-יד (?) בצד שמאל מצוין, וגם המעט תאורה שיש על הפרש מושכת את העין ומפקסת את תשומת הלב.
    הפריים אולי קצת ארוך מידי לצד ימין ונהיה בוצי שם, אבל מעבר לזה, כמו שליאור אמר - אפי. :)

    השבמחק
  3. איזה יופי.

    אני אוהב במיוחד את החייל הקדמי שמרגיש לי מדוייק וחד ואת הפורמט המוארך שמשרת בעיניי את האוירה שאתה מצליח ליצור פה.

    כמו ליאור, אני חושב שיש מקום לחדד קצת נקודות נבחרות. אני לא מרגיש בוציות, אבל אני חושב שהערפיליות תעבוד טוב יותר אם הציור יכיל איזושהי קונטרה שתאזן אותה.
    בניגוד ליעל אני מאוד אוהב את החלק הימני של התמונה ולא הייתי מוותר עליו, בעיניי הוא מחזק את הדרמה ופותח את הקומפוזיציה, אבל אני חושב שהוא יעבוד טוב יותר אם הצד השני יהיה קצת יותר מחודד.

    השבמחק
  4. Thanks :)

    those are some really good notes, I'll post an update later on.

    השבמחק
  5. http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1677/137134328818039049431288899202EMr7oPYIweEGmOeCH4sI.JPG

    קצת קרופ וקצת שינוי בגבהים של הצוק כדי ליצור איזו תחושה של זרימה.
    מקווה שזה יתן לך איזה כוון חדש..

    השבמחק
  6. עבודה יפהפיה, הבחירה בפורמט המיוחד והאקסטרה מחשבה על הקומפוזיצה בהחלט משתלמות ויוצרות ציור איכותי ומורכב, מוביל יפה את העין עם מלא נקודות שהעין יכולה להתעכב עליהן.
    מה שיש לי להוסיף זה בגדר "קטנות". אני חושב שהתגובה של יעל (עץ,יד) מדגישה הכי טוב את ההערה שלי. לי לקח זמן להבין מהו הכתם הכהה הזה (דרקון), ובאמת הוא יכול להיות דומה לדברים אחרים, בגרסה החדשה זה השתפר אבל אולי זה יכול להיות עוד טיפה יותר קריא. אני חושב שחוסר הקריאות נובעת מזה שהרבה פרטים נעלמים בצל, העין שלנו מנסה לקרוא את הדמות דרך הצללית אבל היא חתוכה מעט יותר מידי ולא מאפשרת לנו בקלות להשלים את התמונה.
    זה די שולי כאן כיוון שהקומפוזיציה חזקה כ"כ והציור עובד גם בלי שנבין לגמרי מה אנחנו רואים. כמו שניפו אוהב להגיד, ציור זה אירגון של צורות על משטח.

    השבמחק
  7. thank you very much !
    and double thanks for a Classic Nipo quote :)

    השבמחק
  8. יאפ, הרבה יותר טוב עכשיו.
    אהבתי מאוד את תוספת הציפורים. זה מחזק מאוד את תחושת המרחב ומעצים את גודל הדרקון.
    אתה הולך ומשתבח.

    השבמחק