יום שישי, 29 באוקטובר 2010

Happy Halloween


למרות שאף אחד לא חוגג את זה פה! נראה לי.

זה ציור של פריים מתוך קומיקס שנקרא Ed the Happy Clown. קורים שם הרבה דברים מטורפים ואיכשהו גם מפלצת של פרנקינשטיין וחייזרים מעורבבים שם עם ערפדים ויקומים מקבילים... וכמה דברים באמת מוזרים שעדיף שאני לא אציין. הפריים המקורי הוא בשחור-לבן ואפשר לראות אותו פה.
הרוב מצוייר בעט-מכחול (או איך שלא קוראים ל-brushpen בעברית), חוץ מהטקסט שנכתב עם טוש. הצביעה בפוטושופ.

3 תגובות:

  1. יאללה אביב, איזה אינקינג של אלופים, וגם הצביעה עשויה היטב ובסגנון הייחודי לך. לא הבנתי אם הציור המקורי הוא שלך או שזה מקור השראה. אני חושב שבמקורי ההבעה יותר חזקה מבחינת זה שהיא מאוד מתאימה למה שהוא אומר ובציור הצבעוני ההבעה היא יותר כללית - הבעה של כעס. כמו כן האוזן ממוקמת במקום מוזר, נמוך מדי וכמעט על הלחי, ביחס לזווית הראש שציירת.

    נ.ב. - לא יכלתי שלא להבחין שהוא מאוד מאוד דומה ל"אינקרדיבל הולק"

    השבמחק
  2. תודה.
    אני רק ציירתי מחדש את הפריים הספציפי הזה. הקומיקס המקורי נכתב וצוייר ע"י צ'סטר בראון (Chester Brown). זה יצא לאור לפני איזה עשרים שנה.

    הממממ לא שנראה לי שזה ממש משנה איפה האוזן ממוקמת במפלצת שבנויה מחלקי גופות.... אבל האוזן שלו נמצאת בדיוק שם גם במקור. רואים את האוזניים בפריימים אחרים. לדעתי הוא פשוט שכח לצייר אותן בכמה מקומות (לא רק בפריים הזה). הוא אילתר את כל הקומיקס אז הגיוני שהוא יעשה כמה טעויות פה ושם. או שזה בכוונה, אני לא יודע...

    גם אני מעדיף את ההבעה שלו במקור. השתדלתי לא להעתיק את זה אחד לאחד אז זה מה שיצא. מה לעשות.

    הדמיון לא מקרי. סטן לי יצר את הענק הירוק והוא סיפר שההשפעה הכי ישירה על היצירה של הדמות הייתה הסרט של פרנקנשטיין מ-1931.

    השבמחק
  3. עשית לי קצת ביהס פה עם ההיסטוריה מאחורי הענק הירוק וזה פשוט נפלא. כבר כמה פעמים שאתה מביא לנו דברים מהארכיון. אז מאיפה אתה מקריץ אותם?

    השבמחק