יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

צריכה את עזרתכם



והנה סרטון תהליך העבודה
http://www.youtube.com/watch?v=5nmn_8y1_NI

ככה, הציור נעשה בפוטושופ
התהליך הוקלט ב"קאם-סטודיו" ונערך ב"אדובי פרימייר-פרו". לאחר העריכה, שהשמירה שלה לקחה כ5 שעות, הייתי צריכה לשמור את זה שוב ב"מובימייקר" כדי להפוך את הקובץ מ
AVI ל-
WMV
אחרת ביוטיוב זה גם יקח לי איזה שבועיים לטעון את הסרט.

אם למישהו יש עצה או דרך לקצר את כל התהליך המעצבן הזה של השמירה, אני אשמח לדעת. הסיבה היחידה שאני עורכת את זה באדוב פרימייר פרו היא כי שם אפשר לעשות קרופ ולראות רק חלק ממסך ההקלטה המקורי.
(כשהקלטתי רק חלק מהמסך (ולא מסך מלא) וערכתי את זה במובימייקר זה מעך את התמונה ועיוות את הכל)

בקשר לציור עצמו, אני מכירה שתי מברשות בסיסיות שאיתן ציירתי את הכל. וחוץ מכמה פעמים של שימוש בכלי ה"סמאג'" ודוג'/ברן אני לא יודעת לעשות עוד דברים
אשמח לעצות על תהליכי עבודה בפוטושופ. סרטוני הדרכה ספיציפיים גם יתקבלו בברכה

בקשר למוסיקה, אני צריכה הסבר - צעד צעד, לאט לאט, איך אני מוסיפה לסרט מוסיקה שאני בוחרת מהמחשב שלי ומעלה אותו ליוטיוב בלי שהם יורידו לי את קובץ המוסיקה מהסרטון בטענה של הפרת זכויות יוצרים.
אני יודעת שיש דרך!!!! חייבת להיות דרך! המוסיקה שהם מציעים ב"אודיו-סוואפ" שלהם פשוט נוראית

נראה לי שזהו שאלות להפעם.
מקווה שלא שיעממתי אתכם עד מוות.

תודה מראש על כל עזרה
:)

ורק אגיד תודה לאסף קראס המגניב באדם.
:)

18 תגובות:

  1. אוייש רוני.....
    בכל מקרה בפרימייר כשאת מיצאת את הסרט אמורה להיות לך אפשרות לשנות את איך שיצא הסרט מAVI לקוויקטיים או כל קידוד אחר שאולי יקטין את גודל הסרט
    בנוסף לזה אם תלחצי על מספיק כפתורים יפתח לך חלון מסתורי שיתן לך עוד אפשרויות שיאפשרו לך להקטין את הסרט יותר
    אני לא זוכר בדיוק איך ניגשים לזה.. ואני מצטער לומר שאני יכול להגיד לך רק תלחצי ותראי מה קורה

    השבמחק
  2. האמת שגודל הסרט זאת הבעיה הכי קטנה, כי לשמור את זה שוב במובימייקר זה ממש קצר.. אבל אני אנסה ללחוץ על כמה שיותר כפתורים..

    והאמת שבעניין זמן השמירה אני גם מוכנה להתפשר.. אבל מוסיקה.. אני חייבת להבין איך מעלים ליוטיוב סרטון עם מוסיקה!!!

    השבמחק
  3. אני לא ממש יודע מה הנהלים בעניין
    יכול להיות שאם את מכריזה שם שהמוזיקה לא שלך ומציינת של מי זה אז זה בסדר
    אולי לא

    השבמחק
  4. בקשר למוסיקה לדעתי אם תתני קרדיט ליוצר לא יעשו לך בעיות (לי לא עשו עד עכשיו)...
    אגב איזה הרדקור זה לזרוק צבע ככה בלי קווים משהו בלי כלום, מרשים :)

    השבמחק
  5. אפשר לראות רפרנס בבקשה?

    והאם את עושה פה color picking מהתמונה המקורית או שבחירת הצבעים 100% שלך.

    השבמחק
  6. http://bp3.blogger.com/_H2DJJVJAo04/SFdNYeaN8oI/AAAAAAAAAFc/nZiQQVcPi94/s1600-h/10.jpg


    רפרנס.

    השבמחק
  7. עידו, תודה.

    לאחר שראיתי את הרפרנס. את אווריל לא זיהיתי פה בציור ולעומת זאת בתמונה כן, עבודה מדויקת יותר בפנים שלה תתן את התוצאה. בנוסף העור פנים שלה נראה פלסטיקי יותר מידי. מהיכרותי עם העבודות שלך יש הרבה פורטרטים שמאד קשה להבין מי מצויר שם, קצת יותר תשומת לב ודיוק וכבר לא יהיה ספק מי הסלבריטי.

    השבמחק
  8. אוהד, אני ממש מקווה שאתה צודק, כי כבר אמרו לי משהו כזה, אמרו לי אבל גם לנסות לשנות את השם של הקובץ של השיר (בפרופרטיז, לא סתם באיך שזה נראה על המסך) ואז לצרף אותו וככה "הם" לא יכולים לעלות עליי.. אבל מה שאתה מציע נשמע הרבה יותר לעניין.. וחוקי..

    :)

    בקשר להארד קור - אני לא יודעת לצייר בצורה אחרת. כל הסרטוני ספיד שיצא לי לראות עשויים כמעט הפוך מהצורה שבה אני עובדת, ורובם, מוציאים תוצאה שמאוד לא לטעמי, הגימור שלהם טוב יותר משלי - זה כן.
    אבל עוד לא ראיתי שום אנג'לינה ג'ולי שדומה לעצמה בסרטים של אחרים.

    השבמחק
  9. not sure if he's up to your standards, but perhaps he'll have some answers. a pretty simple set up I believe.  

    http://www.youtube.com/watch?v=5OLP4nbAVA4
    http://www.youtube.com/watch?v=Fx54ZtCPxpA

    David Kassan

    השבמחק
  10. וואי קישורים מעולים, טוב לדעת שיש עוד אנשים שיודעים לצייר.
    זה ממש מחזק אותי לראות שבאמת כשלא עושים את הקווי מתאר המוזרים ההם שאני רואה אצל אחרים, ובאמת מציירים כמו שמצירים במציאות, אז התוצאה פי אלף יותר טובה.
    אמרת שאולי יהיו לו תשובות - כדאי שאשאל אותו את השאלות ששאלתי כאן?

    כי זה היה מגניב מאוד לראות את זה, ותהייה בטוח שאשלח את זה לחברים שלומדים איתי, אבל זה לא ממש היה קשור לדברים ששאלתי כאן.

    בקשר לציור באצבעות - זה נראה לי לא נוח, אבל זה בקטנה, מתרגלים, השאלה היא למה האיי-פד שלו כזה קטן? זה נוח? יש גדולים יותר? אני חייבת לדעת... כי לא ניסיתי אף פעם לעבוד עם מק, ואם זה הגודל של האיי-פד אני לא רואה כאן אפילו התחלה של תחרות בין הפירמות.
    נו טוב, דיון לא רלוונטי כן.. אבל זה פשוט עניין אותי עכשיו
    אפרופו איי-פד, אמרו לי שאין לו pen-pressure האם זה נכון?

    השבמחק
  11. אין pen pressure אבל יש other dynamics (בשפת הפוטושופ) בהתאם לאפליקציה, ציור באיי פד כיף ברכבת או סתם להתנסות, להתמקצע בציור גימיקי שכזה זה קצת מיותר לדעתי.
    במחשב כמו במציאות, יש כאלה שעושים קווי מתאר ויש כאלה שלא, קצת מפתיע שזה מפתיע אותך או לא מובן מאליו.
    "טוב לדעת שיש עוד אנשים שיודעים לצייר" צק צק צק.

    השבמחק
  12. כן, אם כך ההשערה שלי נכונה לגבי הציור בסרטון והאיי-פד.
    תראה, לא חרשתי על המוןןןן סרטוני ספיד, אבל ראיתי כמה וכמה, לא מעט בכלל, והם עושים גראפיקה טובה במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב זה נראה כמו ציור של ילדים עם גימורים של מקצוען.
    גם הסרטונים עם הציורי הפחם או מכחולים שיצא לי לראות, בתור ציורי פורטרט, נותנים תוצאה מגניבה ופופולארית, אבל הם בדרך כלל לא נראים ממש כמו מי שהם אמורים להיראות, וב, הם מתים עד לאין שיעור.

    שוב, אשמח לראות דברים אחרים גם, אם אתה מכיר סרטונים שנעשית בהם עבודה טובה בדרכים שציינתי אשמח להתרשם
    צק צק צק
    :)

    השבמחק
  13. a drawing or a painting without a basic structure will never come out as good as one with a sound foundation. if you have some secret formula, please share with us, cause from the little i know about oils, it's not very efficient in terms of both material and time to work without laying out at least a basic composition.

    and for your photoshop- it seems like you're improving, but it would be better for you to try and spot the right colors yourself instead of using the eye dropper.

    השבמחק
  14. רוני, מיותר.
    תראי, אינטרנט זה אינטרנט על חסרונותיו ויתרונותיו. ביוטיוב יש הרבה מאוד שיט אבל גם הרבה טוב, בהחלט יש הכל מהכל, הקטע של החיפוש יכול להיות בעייתי לכן לפחות בשבילי יותר קל לי להתמקד דווקא מבלוגים או אתרים של אמנים כאלה ואחרים תלוי מה מעניין אותך... אני לא רוצה להישמע מעצבן אבל אם באמת תחפשי את תמצאי, כי לא חסר :)
    נ.ב
    למה את לא משתמשת בפיינטר אגב? לעבור לצייר דיגיטלי לא בהכרח אומר שאת צריכה לוותר על החומרים שאהבת.

    השבמחק
  15. אסף - אין לי שום נוסחא.. אני עושה בפוטושפ רק את מה שאני יודעת מציור - מה שלמדים אותי. אני בתהליכים של ללמוד קצת יותר להשתמש בתוכנה, אבל זה לוקח זמן..
    ובקשר לאיי-דרופר - כן, זה בדרך, אני כרגע עובדת על להשתלט על הדברים הבסיסיים - בגלל זה אני גם בוחרת רפרנסים קיטשיים ולא הכי מענינים כמו הסלבים האלה, בפייסבוק, בתור התחלה פרסמתי מלא ציורים של חברים וגם יש אפשר לראות קצת התפתחות.. פעם הייתה רק מברשת אחת. עכשיו יש שתיים - זאת בהחלט התקדמות!

    אוהד - לא הבנתי מה מיותר.
    בקשר לפיינטר.. יש לי פיינטר.. אני מוצאת אותו הרבה פחות נוח לי מפוטושופ, אפילו אם זה רק בגלל סוגי הקבצים. ודבר שני שחשבתי עליו כמובן מתוך חשיבה של מתחילה, אם ארצה לצייר בצבעי מים - אצייר בצבעי מים, אותו דבר לגבי גירים או ציפורן או עפרונות וצבעי שמן. התוצאה של ציור במחשב בעיניי - כרגע, בכל מקרה היא סינטטית ומוציאה תוצאה שאין לה אורגינל (זה פשוט קובץ) - אז למה לנסות שזה יראה כאילו זה צוייר בחומרים אמיתיים? זה בכל מקרה לא יקרה.. - אני מבחינה בהדבלים. ולא יצא לי לראות ציור שצוייר במחשב שבאמת היה נראה כאילו צוייר בחומרים לא דיגיטלים. - שוב -
    אם יש לך משהו לחדש לי - אשמח מאוד.
    כיף לראות עבודות טובות.

    השבמחק
  16. glad you liked the links.
    I'd like to throw in a few young names for you, to start a little internet journey with  

    Jamie Jones is a young (24) digital concept artist who I think found a ,nice balance between traditional vs digital look perhaps you'll like
    http://www.artpad.org/gallery/portfolio/

    for traditional media and subject perhaps Jeremy Lipking
    http://www.lipking.com/
    , there are many more young, exceptional talents out there.  

    as for your work- the structure in your work is not as strong as your painting skills, it doesn't mean you have to do it using line work with pencil or chalk. the reason I posted those links earlier was -look closely at the first link I gave, David kassan paints and draws at the same time. putting structure lines and shapes as he work.
    those are carefully measured shapes, and far from being sloppy
    try to give more attention to the shapes as you lay them on the canvas, now they feel a bit sloppy .

    wish you all the best with your work

    השבמחק
  17. הכוונה שלי כשדיברתי על הפיינטר הייתה שאת לא תצטרכי להתרגל למברשת גרפית כשיש לך את מה שאת כבר מכירה, אבל אם לא אז לא, לא בכח.

    השבמחק
  18. תודה, אני בהחלט אסתכל בקישורים אחרי שאסיים להכין אצל ההורים איזו ארוחת המבורגרים..
    בקשר למה שאמרת.. זה מדהים כמה שהדברים החשובים באמת מגיעים אליי מכל כיוון.. גם אצל ג'ורג' אני בעיקר עובדת על להבין ולבטא באמת מבנים גיאומטריים פשוטים כדי להראות שיש מבנה לדברים. (מה צד ומה חזית, ולאן כל חלק פונה..)
    טוב. מעולה. אני אסתכל שוב גם על הסרטון הקודם.

    ובקרש לפיינטר.. זה אולי נראה כמו פחם/מים/דיו.. אבל זה ממש לא זה.. אולי אם פיתוח המיומנויות שלי אצליח להגיע לתוצאות חזקות בפיינטר, אבל יש לי עוד זמן

    :)

    השבמחק