יום שבת, 4 בספטמבר 2010

TMNT #1

גירסת כיסוי לעטיפה המקורית של החוברת הראשונה של צבי הנינג'ה.
במקור הם נראים בדיוק אותו הדבר ואפילו הבנדנות שלהם כולן אדומות, רק בסדרה המצויירת הכניסו לשם ארבעה צבעים שונים כדי שילדים יזהו אותם יותר בקלות... וכדי שיהיה יותר צבעוני כי זאת תכנית לילדים.
ניסיתי לתת לכל אחד קצת אישיות אז ציירתי פנים טיפה שונות לכל צב. הייתי יכול להקצין את זה יותר, אני משער.
הצל שם למטה על הבניין זה שרדר.


צוייר עם עטים (גם הטקסט, בגלל זה הוא עקום) ונצבע בפוטושופ.
מומלץ לראות בגדול.

10 תגובות:

  1. לק"י

    ממש יפה!!!....גם שזה טיפה לא פורפורציונלי...
    ואהבתי את הזווית האלכסונית מוסיף!

    השבמחק
  2. תודה

    הזווית קיימת גם בעטיפה המקורית. כמו גם חוסר הפרופורציות, שהקצנתי אפילו יותר.

    השבמחק
  3. איך באמת הבדילו בינהם בקומיקס המקורי? אפשר בכלל להשיג אותו?
    בכל אופן, אני אוהב את העבודה הזאת.

    השבמחק
  4. אפשר להשיג. מדי פעם יוצאת מהדורה חדשה של החוברות הראשונות באוגדן. את החוברות המקוריות רק אספנים יכולים למכור לך.
    בקומיקס המקורי, לפחות בהתחלה, זה לא באמת שינה איזה צב אומר מה ומתי. זה ממש לא כמו הסדרה המצויירת.

    השבמחק
  5. היד החשוכה נותנת אווירה ממש טובה, אולי היה כדאי לעשות את אחד מהם קצת יותר בחושך, הלוק הזה פנטסטי.
    הרימייק טוב, נשארת נאמן למקור. אתה חושב שאולי באמת היה כדאי לעשות לכל אחד פנים יחודיות ? ואולי להראות את הצללית של שרדר שלא תיהיה דומה לספלינטר :)?

    השבמחק
  6. לא נראה לי שאפשר באמת להראות צללית של שרדר שתראה כמו משהו ברור, עם כל השריון המוזר הזה שלו.

    השבמחק
  7. הצללית של הקסדה של שרדר דווקא מאד מובנת.

    השבמחק
  8. נראה הרבה יותר טוב מהעטיפה המקורית (והיא נראית רע, אז השיפור אפילו יותר גדול)

    נראה לי שהקטע שלהם זה כלי הנשק, ככה מבדילים.

    השבמחק
  9. מזהים גם דרך האות על החגורה.
    זה לגמרי שיפור של העטיפה המקורית! ניראה מצויין, העמידה שלהם בשתי הגרסאות משעשעת אותי, כאילו הם מצטלמים לספר מחזור, במיוחד לאונרדו חח
    כיף לראות את הדרך שהחברה האלה עברו, הסרט מ 07 הוא כבר תחילה של עידן חדש.

    השבמחק