יום שבת, 10 ביולי 2010

פורטרט

8 תגובות:

  1. תאורה ממש מרשימה!, הדמות לא ניראית ריאליסטית בגלל העיניים (מצויינות בפני עצמן) אז האם אפשר להניח שזאת בחורה מהדמיון ?

    השבמחק
  2. אז זהו, היא מבוססת על תמונה... זה מן תירגול תאורה וצבע מבחינתי. אבל אני מוצא שזה יותר כיף לשנות את הפנים למשהו לא ריאליסטי כל כך. ואז יוצא מן שילוב של ריאליזם ודמות פנטזיה.

    השבמחק
  3. מרשים. התמונה נראית מעולה באופן כללי. נראה לי שהיה שווה לפשט טיפה את השיער בצד ימין שלנו, כי כרגע כמו שזה נראה לי יש שם קצת בלאגן.
    החולצה מדהימה, ההבדלים בגוונים כמעט לא מורגשים, אבל הם מוסיפים המון לעומק ולחיות.

    השבמחק
  4. אפשר לראות את הרפרנס ?

    השבמחק
  5. תמונה מעולה! כמו שנאמר יש פה יופי של תאורה וחומריות ריאליסטית וממש מדליק אותי הסגנון הבובתי שלה.

    השבמחק
  6. Awesome!
    I really like how you redesigned the face features

    regarding hair rendering- try to use 100% opacity, and play with the flow when building the painting up, keep the transparency for the finish, may solve the structure fill.

    the colors look great

    השבמחק
  7. מעולה. עשוי ממש ממש טוב, למרות שבתמונה הקונטרסט מעט חלש, הצלחת להעביר את הריאליזם מצויין בזכות רגישות גבוהה לגוונים וקהויות.
    ההערה היחידה שלי היא שלמרות שזה רעיון יפה לשבור את הריאליזם בפנים, זה קצת מתפספס כי היא נראית עכשיו כדמות תלתית. אולי היה אפשר לקחת את זה יותר רחוק.

    השבמחק
  8. תודה על התגובות!
    איזה מוזר זה שקוראים לזה "תמונה"...
    אלעד ואסף , השיער באמת יצא חלש. אני לא כזה מרוצה אבל גם לא רציתי לשבת על הציור הזה יותר מדי. אלעד, תודה על ההצעה אני אנסה את זה.
    שגיא, אין לי ממש בעיה עם דמויות תלתיות. אני מאד אוהב את הסגנון, ואין ספק שאפשר לקחת את זה הרבה יותר רחוק. אבל תודה רבה!

    השבמחק