יום שבת, 15 במאי 2010

עוד משהו קטן של היום

Parsons_July_page2_2_low2

11 תגובות:

  1. זה מאוד חמוד ודינאמי דניס. כרגיל. גם התחושה של האור והצבעים מאוד נעימים. הציר של הגלגלים שהשתחרר שם קצת מוזר לי כי אם זה הסיפור של האיור זה צריך להיות יותר ברור ובולט כי כרגע זה לא כזה ברור מה בדיוק הולך שם.

    השבמחק
  2. מצחיק שגיא:)
    נכון לעכשיו לא הייתה עבודה אחת שלי שלא היה לך מה להגיד עליה, מה לשפר, להמליץ. תמיד משהו מפריע לך או לא ברור:)
    מצחיק להסתכל על מהצד:)

    השבמחק
  3. כנראה הרגל מהלימודים. אני נותן הערות כמו שאני אוהב לקבל אותן. מעדיף להתאמץ ולמצוא גם את הדברים הקטנים שאפשר אולי לשפר במקום לכתוב כל פעם כמה זה יפה או כמה אתה מוכשר. את זה אתה כבר יודע.

    השבמחק
  4. קצת מזכיר את העבודה הקודמת של האיש בן 50 שקופץ באוויר.

    מה שכן מבחינת קומפוזיציה אולי כדאי לחתוך ממש אחרי העמוד חשמל, ולהרחיב קצת בצד ימין עם עוד טיפה מהכביש.

    השבמחק
  5. שילוב הצבעים קולע ומאוד נעים לעין, גם הקומפוזיציה טובה. כל העניין נראה כמו פריים סיום של איזה סרט מסע כלשהוא. רואים שמסתתר פה סיפור מאחורי התמונה.

    לגבי מה ששגיא כתב, גם לי לא כל כך ברור עניין הציר האחורי, ולדעתי הוא משוחרר בצורה קיצונית מדי. גם השיחים קצת מפריעים, נראה לי שהושקעה בהם הרבה פחות מחשבה מאשר בשאר החלקים בציור והם נראים קצת שטוחים.

    אני גם רוצה לחזק את שגיא- אני לא אשקר, מאוד נעים לקבל הערות חיוביות, אבל מה שבאמת עוזר זו ביקורת בונה, ואני יכול להגיד שלפחות לגביי, לרב הביקורת של שגיא היא במקום ולעניין.

    השבמחק
  6. תודה אסף.
    Glad to be of service :)

    השבמחק
  7. דניס, אין לי ביקורת בונה.

    זה פיקס.

    השבמחק
  8. לגבי ביקורת בונה.
    כדי שהביקורת תהיה בונה חייבים להתקיים שני תנאים:

    1.הנותן ביקורת חייב להיות מנוסה בתחום לא פחות מהמבוקר. ובכלל עדיף שיהיה לו נסיון הרבה יותר, כך לביקרות יש ערך רב יותר.

    2.המבוקר צריך לבקש את הביקרות, לרצות אתה חזק. כך הוא יקבל את הביקרות ויפיק ממנה לקחים.


    אני למשל כמעט ואף פעם לא נותן ביקורת לאנשים אחרים. אפילו לאלה שפחות מנוסים ממני. כי לא שאלו אותי. ואם שאולים אותי אני משתדל לתת את הביקרת בעדינות מירבית, כך שלא לפגוע באף אחד.
    ואף פעם לא עלתה לי מחשבה לתת ביקרות למי שיותר מנוסה ממני.

    כשאתה בלימודים זה שונה. שם כולם יושבים באותה סירה, כולם שווים וכולם חסרי נסיון. כולם מנסים לשאוב מידע מכל מקור אפשרי. "באזרחות" זה לא עובד. בשוק הפתוח לכל אחד יש את הנסיון שלו. יש דרישות של הלקוח, יש תנאים מסויימים שכל איש מקצוע עובד בהם, לכל אחד זה שונה ואותה לא יכול לדחוף את הביקורת שלך, המבוססת על הנסיון שלך, כל אחד. לא עושים את זה. אתה מקבל מוצר מוגמר, או שאתה אוהב אותו או שלא.
    אני לוקח חלק בכמה קהילות של מאיירים בעולם. באחת מהן יש אנשים עם 50 שנה של נסיון. מאיירים בני 70 פלוס. אפילו התותחים האלה שמלמדים בכל מיני אקדמיות מאוד מאוד זהירים בביקורת שלהם כי הם מבינים טוב מאוד מתי ואיך מותר לתת ביקורת כדי שהיא תהיה באמת בונה.

    השבמחק
  9. הטקסט המנופח הזה מיועד לשגיא ואסף כמובן:)

    השבמחק
  10. טוב.

    יש בזה משהו, אבל מה שרציתי להגיד זה שהכל פה ברוח טובה, המטרה שלנו היא ללמוד האחד מהשני.

    ואמנות נעשית כדי שיאהבו אותה גם אנשים עם קצת פחות נסיון.

    השבמחק
  11. מצטער, אבל אני ממש חולק על הכללים האלה דניס, בטח כשמדובר בקהילה אינטרנטית שבה, לא רק שאתה לרוב לא יודע מה גילו וניסיונו של כל אחד אלא גם כל המטרה שלה, זה לקבל הערות וללמוד אחד מהשני.
    אני רואה את זה כמחמאה עם מישהו מקדיש מזמנו בשביל להביע את דעתו על עבודה שעשיתי, גם אם זה מישהו צעיר ולא קשור בכלל לתחום.

    אני מתנצל ומאוד מצטער אם נפגעת מהביקורת או מהניסוח, אם כי אני לא מוצא שם שביב אחד של בוטות. תן לי לנסות שוב:

    וואי, איזה יופי! אתה מאוווווווווד מוכשר!

    השבמחק