יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

בחזרה לבסיס + תהליך הקברנים

כשאתה מחפש את ה- Ctrl+Z כשאתה מצייר לא במחשב, כנראה שלמרות מה שאתה חושב, אתה לא עושה את זה מספיק :/
אז בחזרה לבסיס - דומם, מודל, זוג עיניים, דף, עפרונות.

שני ציורים בפחם של דומם מהחיים.
אני מנצל את הבמה הזאת להתמרמר כמה קשה להשיג בארץ חומרי ציור איכותיים, ועוד כשהזמנתי את עפרונות הפחם מחו"ל דפקו לי חתיכת מחיר על המשלוח :(
מודל בעפרונות גרפיט, כשעתיים.
מכיוון שגערו בי, ודי בצדק, שלא הראיתי מתהליך העבודה של הקברנים שלי, אני מצרף פה מה שיש לי לתת.
בהתחלה הכיוון שלי היה שונה לחלוטין ויותר character driven: שלוש/ארבע דמויות בתפקידים שונים בהקשר למקצוע הקברנות וכו' וכו'. למען האמת חשבתי על כמה דמויות מגניבות, ויכול להיות שאני עוד אצייר את זה מתישהו, אבל רציתי ללכת הפעם בכיוון שונה.
אז חשבתי על זה קצת:
'אנו, הקברנים' -> כותרות עם פאתוס, גאווה -> גאוות יחידה -> מלחמה, צבא -> מה עושים עם כל כך הרבה גופות?
קברנים -> ויקטוריאני -> אנגליה
ומשניהם יצא פלוגת קברנים של הצבא האנגלי בתקופה הויקטוריאנית.
אני באמצע פרוייקט, אז היה לי זמן מוגבל לצייר את זה (ולכן גם לא שיתפתי פה).
עשיתי כמה סקיצות, והלכתי על זו:
יש פה כמה אלמנטים שבסוף הורדתי אותם, כמו הקרמטוריום הנייד ברקע.
מכאן, התחלתי לצייר מחדש בצבע, והנה gif קטן שמראה את התהליך:


גל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה