יום ראשון, 19 ביולי 2009

כריכה לקומיקס

אהוד בר-אל, יוצר סדרת הקומיקס טנטופוביה, שאל אותי אם אוכל לצייר לו את הכריכה לחוברת מס' 5 שתצא בפסטיבל הקומיקס הקרוב. אמרתי לו שישלח לי פרטים ואם זה ישמע מעניין יש על מה לדבר.

הוא סיפר לי קצת על החוברת ושלח לי כמה פאנלים מתוכה, ועל בסיס זה ציירתי כמה סקיצות לכריכה:
כריכה טנטופוביה 5 - סקיצות

כנראה שהכי התלהבתי מהאופציה השלישית כי אותה הבאתי לרמת גימור הכי גבוהה, וכנראה שאהוד שם לב, כי זו גם הסקיצה שעליה הסכמנו, עם תיקון אחד - לוותר על הסיגריה. כמו שהוא אמר, "כי מוות זה מצחיק והכל...אבל סיגריות זה קו אדום :)". ניפחתי את ה-thumb על כל הקנבס ובשכבה חדשה התחלתי לצייר את הגרסה הנקיה.
כריכה טנטופוביה 5 - עפרון

אחרי ה"פנסילינג" - אינק. את האינקינג לציור הזה עשיתי בשתי שכבות - אחת לפרונט ואחת לרקע. ידעתי שארצה לתת לשני המישורים האלה צבעוניות שונה ובאופן כללי לטפל בהם בנפרד, אז כבר מהתחלה הפרדתי ביניהם.
כריכה טנטופוביה 5 - אינק

צביעה בשיטה הרגילה. כדי להבדיל בין הקדמה לרקע נתתי להם צבעוניות שונה: הרקע ה"מת" כחול וקריר והקדמה חמה יותר, מה שגם מבליט את קלף המוות שחוזר קצת לצבעוניות של הרקע.

כריכה טנטופוביה 5 - צבע

השלב הסופי היה לתת צבע לקווי הדיו עצמם. לא הכרחי לעשות את זה, אבל זה עושה את הציור יותר נעים בעין ואפילו טיפה יותר ריאליסטי במקומות מסוימים.

כריכה טנטופוביה 5 - צבע לאינק

וזהו. את הכריכה הסופית אפשר לראות בבלוג של אהוד בר-אל, ואני בטוחה שהוא יעדכן שם גם לגבי מועד היציאה והשקה מוקדמת, אם תהיה.

תגובה 1:

  1. יש פה ביצועים ממש יפים אני רוצה עכשיו ללצד ילדים איך לצייר קומיקס

    השבמחק