יום חמישי, 4 ביוני 2009

The Warning

התנצלות - אביב אור, האיור הבא היה אמור להיות איור ל"האיור השבועי". לא היה לי זמן לסיים אותו עד, אה, אתמול. הנושא הזה כבר עבר מזמן ("זהירות!").
החדשות הטובות הן שאני כבר עובד על איור לנושא החדש ("מפלצות ושעונים")!

לא משנה.

הנה הסקיצה שעשיתי כשעוד חשבתי שאני אספיק לסיים עם זה בזמן. מה שלא קרה.
כן. אני יודע. מ-א-ו-ד מושקע. עד שהתחלתי לצייר את זה באמת גיליתי עד כמה הסקיצה הזאת נוראית ושיניתי בה דברים. הנה הגרסא הראשונית - עיפרון על בריסטול. קודם ציירתי את האייל המקפץ, ורק אחר כך את הרוכב ושאר הפרטים.

החלטתי עוד בשלב הסקיצה שאני הולך לעשות את זה בצבעי מים. מה שלא תכננתי מראש היו הצבעים. ישבתי ועשיתי סקיצה (אפילו יותר מהירה מהראשונה! ממש שיא עולם!) רק בשביל להבין מה הולך לקרות עם הצבעוניות. זה היה יותר פשוט ממה שחשבתי ומיד על הסקיצה הראשונה החלטתי על הצבעים (עם טיפה שינויים ספונטניים פה ושם, אבל בגדול זה נראה לי טוב). זה בעיפרון וצבעי עיפרון על נייר מלוכלך. כי אם לא משתמשים בנייר מלוכלך זה פשוט לא אותו הדבר.
זה מה שיצא.
אפשר לראות בסקיצה הצבעונית שהדמות של הרוכב תהיה בצבעים שחור וצהוב. מכיוון שאת השחור אני מוסיף באינקינג נשאר רק לצבוע אותה בצהוב. זה היה קל, כן, אבל החוכמה היא לחשוב על זה! נכון? לא משנה.
האינקינג הוא דיגיטלי (פוטושופ).
אחרי כמה תיקונים מינוריים למדי (נראה אתכם מוצאים את כולם! אין פרסים, אבל זה אתגר מרתק. או שלא.) וחתימה שכמעט שכחתי ממנה לחלוטין, החלטתי גם להוסיף רקע כלשהו. שיחקתי עם המון צבעים אבל רק אפור התאים. דווקא רציתי לעשות משהו כחלחל. זה לא עבד בכלל. גם לא אדום. וגם לא השאר. בזבזתי על זה כמה שעות טובות.
הרקע הוא סריקה של קשקוש שעשיתי באקריליק. סתם כמה משיכות פראיות והתזות של צבע.

זהו. תם ונשלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה