יום שישי, 17 באפריל 2009

השאלון: טוב שהוא קצר כי אני לא אוהב אנשים ששואלים יותר מדי שאלות...



1. גל אור
2. 22
3. ראש העין
4. מאייר פרילנס (או לפחות מנסה...)
5. להמשיך לעבוד בתחום באופן מלא בכל מה שקשור לאיור וקונספט ארט לספרים, משחקים, סרטים, אנימציה וכו'.
6. ברגע זה ממש בפלייליסט שלי מתנגנים אהוד בנאי, The Killers והחדש של מופע הארנבות של ד"ר קספר. אבל הטעם שלי די מגוון באופן כללי.
7. יש המון, אבל רשימה חלקית - קלאסיים: לאונרדו דה-וינצ'י, William Bouguereau, John Singer Sargent. בני זממנו: Brom, Craig Mullins, Jason Chan, Aleksi Briclot.
8. בירה, בעיקר גינס.
9. אשכרה השקעתי וציירתי את זה ממש עכשיו, ואפילו שמרתי את השלבים. הפתעתי את עצמי לטובה ;]


Photobucket

תגובה 1:

  1. וואו! אין לי מושג איך עשית את האנימציית-איור הזאת או מה שזה לא יהיה, אבל בהחלט התרשמתי.
    אז ראיתי את התשובות, אבל איפה השאלות?
    הילד שלי התחיל ללכת לא מזמן לחוג ציור, הוא מאוד מתעניין וסיפר לי שהוא רוצה לאייר משחקים. עד עכשיו הייתי בטוחה שהוא ממציא נישה חדשה, לא ידעתי שאפשר לצייר משחק.

    השבמחק