תודה! התסריט הוא אכן מתח-אימה. זה לא תסריט שלי וגם לא קראתי אותו, פשוט סיפרו לי על סצינה ספציפית וביקשו ממני לאייר אותה. הזוית "צילום", המראה של הילדה והצבעוניות זה החלטות שלי.
אני לא נוהג לעבוד עם פרספקטיבה ריאליסטית ולצורך האיור הזה הייתי חייב, זה היה מאתגר ואפילו כיף.
אני חושב שזה ניסיון יפה, אתה מצליח להעביר את האווירה, בעיקר בזכות בחירה נכונה של הצבעים המושפעים ע"י התאורה הפלורוסנטית הקרה, עם זאת, בציור יש לא מעט קשיים טכניים. לדוגמא, הפרספקטיבה, במקומות רבים אינה מדויקת, המקום שבו מיקמת את הרגליים על הרצפה הוא לא אפשרי במבט כזה, כמו כן בזווית כזו אנחנו אמורים להרגיש גם נקודת מגוז נוספת, אי שם בשמיים, כרגע זה קורה רק בתמונה הכי שמאלית על הקיר. מבחינת קומפוזיציה, הייתי מחפש משהו עם יותר מתח, בעיקר דרך הזזה של נקודת המגוז המרכזית ומיקום של המיטה ממש קרוב למצלמה. התנוחה של הדמות ושל הדובי אינה נכונה אנטומית וגם אולי כדאי לחפש משהו יותר אקספרסיבי שתואם את האווירה. לציור כולו יש מן מראה לא מלוטש שכזה, שהוא בסדר גמור, הרי לא מדובר בצילום, עם זאת לדעתי צריכה להיות מידה מסויימת של הקפדה על גימור במקומות כמו קצוות ופינות של אובייקטים וקירות כדי שהציור לא יראה כ"כ מתמסמס, זה גם יעזור לתחושת החלל המנוכר שאתה מנסה ליצור.
תודה על הביקורת! אני מסכים לגמרי עם עניין הפרספקטיבה.
המראה הלא מלוטש לא מפריע לי מכיוון שזה איור אווירה ולא עבודה לתלות בקיר ולכן הביקורת על היצירת מתח והקומפוזיציה זה משהו שיותר מדבר אלי. באופן כללי אני אוהב קצוות עקומים, כתמים ולכלוך באיורים.
בהחלט יש בעיה קטנה בזווית. העמידה מול הריצפה והחדר. הצבעים נותנים הרגשת אימה קלה, אבל התאורה חזקה מידי אז זה קצת סותר את זה. הקירות בוהקים מידי ו בין מנורה למנורה אולי צריך להיות קצת יותר חשוך.
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקצבעוניות יפה
השבמחקהשאלה שלי מה סוג התסריט והתחושה שהאיור אמור להעביר
הקומפוזיציה והתוכן רומזים לי על אימה
אבל אולי צריך לשנות את הפלטה שתתמוך בזה יותר
אה שחכתי לציין לחיוב גם שבכלל הצביעה נותנת תחושת חלל טובה
השבמחקתודה!
השבמחקהתסריט הוא אכן מתח-אימה.
זה לא תסריט שלי וגם לא קראתי אותו, פשוט סיפרו לי על סצינה ספציפית וביקשו ממני לאייר אותה.
הזוית "צילום", המראה של הילדה והצבעוניות זה החלטות שלי.
אני לא נוהג לעבוד עם פרספקטיבה ריאליסטית ולצורך האיור הזה הייתי חייב, זה היה מאתגר ואפילו כיף.
אני חושב שזה ניסיון יפה, אתה מצליח להעביר את האווירה, בעיקר בזכות בחירה נכונה של הצבעים המושפעים ע"י התאורה הפלורוסנטית הקרה, עם זאת, בציור יש לא מעט קשיים טכניים.
השבמחקלדוגמא, הפרספקטיבה, במקומות רבים אינה מדויקת, המקום שבו מיקמת את הרגליים על הרצפה הוא לא אפשרי במבט כזה, כמו כן בזווית כזו אנחנו אמורים להרגיש גם נקודת מגוז נוספת, אי שם בשמיים, כרגע זה קורה רק בתמונה הכי שמאלית על הקיר.
מבחינת קומפוזיציה, הייתי מחפש משהו עם יותר מתח, בעיקר דרך הזזה של נקודת המגוז המרכזית ומיקום של המיטה ממש קרוב למצלמה.
התנוחה של הדמות ושל הדובי אינה נכונה אנטומית וגם אולי כדאי לחפש משהו יותר אקספרסיבי שתואם את האווירה.
לציור כולו יש מן מראה לא מלוטש שכזה, שהוא בסדר גמור, הרי לא מדובר בצילום, עם זאת לדעתי צריכה להיות מידה מסויימת של הקפדה על גימור במקומות כמו קצוות ופינות של אובייקטים וקירות כדי שהציור לא יראה כ"כ מתמסמס, זה גם יעזור לתחושת החלל המנוכר שאתה מנסה ליצור.
בהצלחה
תודה על הביקורת!
השבמחקאני מסכים לגמרי עם עניין הפרספקטיבה.
המראה הלא מלוטש לא מפריע לי מכיוון שזה איור אווירה ולא עבודה לתלות בקיר ולכן הביקורת על היצירת מתח והקומפוזיציה זה משהו שיותר מדבר אלי. באופן כללי אני אוהב קצוות עקומים, כתמים ולכלוך באיורים.
מקסים, נוצר חוסר איזון מוזר, אך זה מתכתב עם הקונספט ככל הנראה. הייתי מקצין את זוית התנוחה של הדמות, אולי כקונטרה פוסטו. :)
השבמחקנחמד מאוד, אהבתי את זווית המצלמה שבחרת
השבמחקבהחלט יש בעיה קטנה בזווית. העמידה מול הריצפה והחדר.
השבמחקהצבעים נותנים הרגשת אימה קלה, אבל התאורה חזקה מידי אז זה קצת סותר את זה. הקירות בוהקים מידי ו בין מנורה למנורה אולי צריך להיות קצת יותר חשוך.