cool בעיקר אוהב את איזור המחשוף, גם מסיבות אישיות (:, וגם ברמת הטיפול של התאורה. שתי הערות קטנות- אני חושב שהשחור שמצליל מעל העיניים כהה מידי, והיה יותר נכון להשתמש בגוון סגלגל שייתן מראה יותר רך ונשי. הערה שנייה נוגעת לכפות הרגליים שהיו צריכות להיות ממוקמות הרבה יותר ימינה כדי לייצר יציבה אמינה.
מאחר ואני לא אוהב הפרחת בלונים באויר, להלן תמיכה ויזואלית בטענה שלי. ואגב, מרכז הכובד שלה אכן לא רחוק מהמקום הנכון לטעמי, רק שהשימוש בנעלי העקב לא מדוייק. לא שיצא לי ללכת בכאלו, אבל אני כן יודע שהרבה מהמשקל נופל על על חלקה הקידמי של כף הרגל, ומשם עובר לאצבעות. בגרסה שלך המשקל רץ במעין עיקול מפוזר שמאלה ומתרחק ממרכז הכובד במקום להתנקז אליו.
ליאור, מה שציירת פה זה לא כל כך נכון הן מבחינה סגנונית והן מבחינה פיזית:)
1. מבחינה סגנונית הפוזה הנוכחית היא נכונה כי היא מוגזמת ומדגישה גם את הנטיעה קדימה וגם את הגזרה של הרגליים. 2. מבחינה פיזית החזה הגדול מקדמיה והישבן הכבד מאחרורה עם הנטיעה של הגוף קדימה חייבים תמיכה של כפות הרגליים והן צריכות להיות כמה שיותר קדימה. כך הפוזה נראת מעניינת יותר והמשקלים מורגשים טוב יותר.
לכן תודה רבה על ההערה שלך אך תרשה לי להשאיר את האיור כמו שהוא כי לטעמי כרגע הוא נראה כמו שהוא צריך להראות:)
זילבר יקר. ההדגמה היא לשם התאוריה בלבד. אני כאן כדי לחלוק דיעות וידע, ולצורך העניין המחשתי את הרעיון בציור ולא רק במילים. כמובן שאין לי שום ציפיות שתרוץ לשנות את הציור בעקבות הדיעה שלי. אישית אני תמיד שמח לשמוע ההערות של חברים פה על עבודות שלי, ועוד יותר אם מישהו ישקיע מזמנו ויוכיח את טענותיו בפועל על הציור. ובנוגע לדיון המקצועי- אני מקבל את הטענה. פה כבר נכנס עניין טעם וסיגנון, ופה אין נכון ולא נכון. רק בשמחות ליאור
יש לי שאלה שלא קשורה לדיון מעליי... תגיד דניס, שמתי לב שבהרבה מהעבודות שלך אתה לא משתמש בגוון "קר" בחלקים המוצללים. אתה עושה את זה בגלל ההקשר הסגנוני? שהאילוסטרציה תישאר בתצורתה הגראפית? בכדי להישאר תמיד צעד אחד מריאליזם? אם לא אז למה? בכדי להיות ברור ברשותך עשיתי גם גירסה להמחשה. http://i274.photobucket.com/albums/jj279/Zigfridisworking/ccc11.jpg הרבה זמן רציתי לשאול את זה אגב.
הי עובד לא כל כך מבין עצם השאלה שלך. אני משתמש בגוונים שאני מוצא לנכון בתנאי תאורה הנתונים פלוס הגוון הכללי של האיור. זה יכול להיות גוון קר או חם לא משנה.
cool
השבמחקבעיקר אוהב את איזור המחשוף, גם מסיבות אישיות (:, וגם ברמת הטיפול של התאורה.
שתי הערות קטנות- אני חושב שהשחור שמצליל מעל העיניים כהה מידי, והיה יותר נכון להשתמש בגוון סגלגל שייתן מראה יותר רך ונשי.
הערה שנייה נוגעת לכפות הרגליים שהיו צריכות להיות ממוקמות הרבה יותר ימינה כדי לייצר יציבה אמינה.
ליאור, אם להזיז לה את כפות הרגליים ימינה היא תיפול:)
השבמחקמאחר ואני לא אוהב הפרחת בלונים באויר, להלן תמיכה ויזואלית בטענה שלי. ואגב, מרכז הכובד שלה אכן לא רחוק מהמקום הנכון לטעמי, רק שהשימוש בנעלי העקב לא מדוייק. לא שיצא לי ללכת בכאלו, אבל אני כן יודע שהרבה מהמשקל נופל על על חלקה הקידמי של כף הרגל, ומשם עובר לאצבעות. בגרסה שלך המשקל רץ במעין עיקול מפוזר שמאלה ומתרחק ממרכז הכובד במקום להתנקז אליו.
השבמחקלהלן כוונתי:
http://i14.photobucket.com/albums/a342/mistercat/frenchmaidbalance.jpg
אם מישהו בעניין של השתלמות בנושא הליכה על נעלי עקב, אני אשמח לחלוק מנסיוני.
השבמחקליאור, מה שציירת פה זה לא כל כך נכון הן מבחינה סגנונית והן מבחינה פיזית:)
השבמחק1. מבחינה סגנונית הפוזה הנוכחית היא נכונה כי היא מוגזמת ומדגישה גם את הנטיעה קדימה וגם את הגזרה של הרגליים.
2. מבחינה פיזית החזה הגדול מקדמיה והישבן הכבד מאחרורה עם הנטיעה של הגוף קדימה חייבים תמיכה של כפות הרגליים והן צריכות להיות כמה שיותר קדימה. כך הפוזה נראת מעניינת יותר והמשקלים מורגשים טוב יותר.
לכן תודה רבה על ההערה שלך אך תרשה לי להשאיר את האיור כמו שהוא כי לטעמי כרגע הוא נראה כמו שהוא צריך להראות:)
זילבר יקר.
השבמחקההדגמה היא לשם התאוריה בלבד. אני כאן כדי לחלוק דיעות וידע, ולצורך העניין המחשתי את הרעיון בציור ולא רק במילים. כמובן שאין לי שום ציפיות שתרוץ לשנות את הציור בעקבות הדיעה שלי.
אישית אני תמיד שמח לשמוע ההערות של חברים פה על עבודות שלי, ועוד יותר אם מישהו ישקיע מזמנו ויוכיח את טענותיו בפועל על הציור.
ובנוגע לדיון המקצועי- אני מקבל את הטענה. פה כבר נכנס עניין טעם וסיגנון, ופה אין נכון ולא נכון.
רק בשמחות
ליאור
לפני הכל, בשביל מי העיצוב הזה ?
השבמחקלענייננו, למרות החזה הסופר גדול של
הבלונדינית :) הרגליים שלה צריכות להיות קצת אחורה. ומעבר לזה, מה המספר שלה ? :P
יש לי שאלה שלא קשורה לדיון מעליי...
השבמחקתגיד דניס, שמתי לב שבהרבה מהעבודות שלך אתה לא משתמש בגוון "קר" בחלקים המוצללים.
אתה עושה את זה בגלל ההקשר הסגנוני? שהאילוסטרציה תישאר בתצורתה הגראפית? בכדי להישאר תמיד צעד אחד מריאליזם? אם לא אז למה?
בכדי להיות ברור ברשותך עשיתי גם גירסה להמחשה.
http://i274.photobucket.com/albums/jj279/Zigfridisworking/ccc11.jpg
הרבה זמן רציתי לשאול את זה אגב.
הי עובד
השבמחקלא כל כך מבין עצם השאלה שלך. אני משתמש בגוונים שאני מוצא לנכון בתנאי תאורה הנתונים פלוס הגוון הכללי של האיור. זה יכול להיות גוון קר או חם לא משנה.