כאילו דה? בטח שמבינים. מאחר ומדובר בעבודת מחקר, היה נכון לצרף את המקור לצד הגרסה שלך. אם אשפוט את הציור כעבודה שעומדת בפני עצמה, אני מאוד אוהב את העבודה בחלק התחתון של הציור. גם בפרטים של הרקע וגם בגוף. המקומות החלשים יותר לטעמי הם בראש- שם הרוויה גבוהה יותר, והצבעוניות צהבהבה יותר, והשיחים בצד ימין מאחור, שנראה כאילו לא קיבלו טיפול עד הסוף. אפשר לדעת כמה זמן לקח?
זה לא מונח מהעולם הדיגיטלי למרות שמשתמשים בו הרבה. כאשר הצבע שמן שלך יוצא מהשפורפרת הוא הכי רווי, כאשר את מתחילה להוסיף לו לבן או שחור את מורידה לו מהאינטנסיביות של הפיגמנט.
הגסטר יצא מצוין אבל קצת קשה לראות פרטים מעבר לזה, אפשר לראות גרסה גדולה יותר ואת המקור ?
השבמחקהציור המקורי
השבמחקhttp://www.artsunlight.com/NN/N-B0001/N-B0001-045-l-amour-au-papillon-cupid-with-a-butterfly.jpg
אני מקווה שהלינק עובד, אם לא, אפשר פשוט לחפש
William Bouguereau Angel with a butterfly
בגוגל
כאילו דה? בטח שמבינים. מאחר ומדובר בעבודת מחקר, היה נכון לצרף את המקור לצד הגרסה שלך. אם אשפוט את הציור כעבודה שעומדת בפני עצמה, אני מאוד אוהב את העבודה בחלק התחתון של הציור. גם בפרטים של הרקע וגם בגוף. המקומות החלשים יותר לטעמי הם בראש- שם הרוויה גבוהה יותר, והצבעוניות צהבהבה יותר, והשיחים בצד ימין מאחור, שנראה כאילו לא קיבלו טיפול עד הסוף.
השבמחקאפשר לדעת כמה זמן לקח?
רוויה - האינטנסיביות של הצבע. הצבע הכי פחות רווי הוא אפור (על כל גווניו, מלבן ועד שחור), וכל התרחקות ממנו מעלה את הרוויה.
השבמחקsaturation
השבמחקזה לא מונח מהעולם הדיגיטלי למרות שמשתמשים בו הרבה.
כאשר הצבע שמן שלך יוצא מהשפורפרת הוא הכי רווי, כאשר את מתחילה להוסיף לו לבן או שחור את מורידה לו מהאינטנסיביות של הפיגמנט.