שמן על בד.
50X70 ס"מ
לגרסה בעיפרון
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiB_a6lZcwHSqr67iOOjcGBIeJ7mjUnxZX05OnR31vAF6Jv8qexC7AkTG5TJgysGw7ljuY5UXQKGLDfG8M4x-Zs_NgTe9ynT3wJbUD-uv6g8HwCAc7VSyxAixBe_jTqNQitxT9pIiQ11aE/s1600/ofri_self.jpg
מבחינה של הג'סטר הוא מצוין, האימון ברישום אכן השתלם פה.
השבמחקוהקו שמתאר את העצם בגב עדיין לא עושה לה צדק (כמו ברישום)
אפשר לדעת איך עשית את היד הבלתי ניראית (מגניבה לאללה) ? זה נראה שהמרצפות נעשו בסשיין קודם ובצבע בהיר יותר, והקו החיצוני של היד מודגש נעשה לאחר. אבל זה ניחוש.
אז איך :) ?
some very nice color work on her back.
השבמחקthere are some problems with the man's leg\pants\foot, seems flattened, same for her foot, I believe some more work on the drop shadows in those areas can help.
Illustration wise, I find the kissing\hugging shadows
as too much sugar coating, I would leave it out, painting over it.
again, I really like the choices of colors you made
שמחה שאהבת, הדמויות מאחורה מאו חשובות לי במקרה הזה, ולכן אשאיר אותן בכל מקרה.
השבמחקוזאת לא אילוסטרציה, זה ציור, אבל זאת היערה חשובה שאני צריכה ללמוד להפיק ממנה תועלת בהחלט.
אני מסכימה בעניין הרגל, לא יודעת אם שטוח זאת המילה, אבל יש שם המון בעיות שאני מנסה לפתור כבר שנים, זה פשוט לא מספיק מוחשי, באופן כללי. נו טוב, זה בכל בג'סצ'ר.
:)
זה פריים לא פשוט בכלל ויש הרבה מקומות ליפול בהם ועשית עבודה ממש טובה.
השבמחקאני מסכים עם ההערות שנאמרו כבר, אבל אני חושב שצריך לפקס את המאמץ לאיזורים החשובים ביותר. האיזור שהעין קופצת אליו מיד הוא לראש של הבחור, לראות את ההבעה שלו. ודווקא שם קצת יותר חלש מבחינה רישומית. החיבור של המצח לשיער והטיפול בזווית של הראש באיזור הגבות והאף דורשים קצת יותר התייחסות.
אני מאד אוהב את הצבעוניות והאוירה.
אולי שווה גם לתת כמה נקודות של ברק באיזורים אסטרטגיים. זה נוטה להקפיץ דברים החוצה ולעזור לחומריות של עור ושיער.
באופן כללי, הייתי שמה עוד איזה 20 שעות על הציור הזה.
השבמחקתודה על התגובה :)