הכוונת האחורית לא ניראה שיש לה קו ישיר לכוונת הקידמית. יש שם איזו כוונת באמצע שמפריעה לה.
היחס בין הידית לחלק העליון, נראה שחסר עוד איזה 2 ס"מ ברוחב לעליון כדי שהאקדח יראה בעל איזון.
המקום בו שמים את האצבע נראה כאילו הוא חד כמו סכין(ומסוכן לאצבע) .
הידית ניראית לא נוחה כי יש לה גבעה קטנה מאחור. ואולי שווה לעשות grip קידמי לאצבעות ?
המחסנית של האקדח לא פרקטית, כאשר הכדורים בזווית של 45 מעלות איך הם בדיוק נכנסים לchamber ?
לא ברור למה הכפתור למעלה, הוא יפה אך נראה לא קשור לשום פונקציונליות כלשהי. אולי לשחרר את החלק העליון ? למרות שחלקים כאלו משחררים עי גרירה.
בכלל לא ברור לי מה זה החלק העליון, זה נראה כמו חתיכת ברזל דקה ללא נפח, שהיא תוספת יופי ואין לה ממש פונקציה באקדח. אולי אפילו מפריעה. מכיוון שבדרך כלל מכוונים מעל הbarrel עצמו, ולא כלכך מעליו. זה יכול להפריע לדיוק כשיורים.
אני חושב ששניכם צודקים. יש חלק חשוב של פונקציונליות וגם של עיצוב. אפשר לחשוב ולטכנת כל בורג וגם לעצב ואחר כך לחשוב איך זה עובד. צריך לדעת גבול. כשיגודו לי שזה צריך לעבוד באנימציה, אני אמצא פטרונות להכול.
לדעתי זה צריך להיות ברמה של : "נראה מספיק אמין בשביל לתפקד כאקדח" ככה שומרים על חופש יצירתי ומפתחים עיצובים חדשים. העיצוב הזה בהחלט עונה על ההגדרה. הרינדור מצויין, רק בקצוות, במיוחד למטה, זה קצת מרושל, אולי כדאי היה כדאי לנקות עם הלאסו.
רינדור מצוין, וקונספט גם. מה שהייתי משנה זה את הזוית של ידית האחיזה, כי כרגע נראה שיהיה מאוד קשה להחזיק את האקדח וללחוץ על ההדק באותו זמן. לגבי הכוונות אני מסכים עם ארט, אבל זה די נעלם בסה"כ הכללי, אז לא נראה לי חשוב יותר מדי להתעכב עליהן.
בחרת לרנדר דווקא עיצוב שהוא שיגרתי ביחס לצלליות היותר מפתיעות(והמעולות) שהבאת בעיני.
בנוגע לפונקציונליות, כל עוד לא מדובר בפרוייקט תע"ש, אם הדמות יכולה להחזיק את זה ולירות, זה נראה טוב על המסך, והאנימציה של היריה מגניבה ת'שועלים- זה מקבל אור ירוק. כל עוד אתה לא עובד על כותרים סופר ראליסטים (אללא מודרן וורפר או קאונטר סטרייק) זה לגיטימי לגמרי, ואפילו הייתי מעודד יותר תעוזה בעיצוב.
זה פשוט מהמםםםם!!!
השבמחקזה נראה מקצועי ויפהפה.
אחלה רינדור.
השבמחקהכוונת האחורית לא ניראה שיש לה קו ישיר לכוונת הקידמית. יש שם איזו כוונת באמצע שמפריעה לה.
היחס בין הידית לחלק העליון, נראה שחסר עוד איזה 2 ס"מ ברוחב לעליון כדי שהאקדח יראה בעל איזון.
המקום בו שמים את האצבע נראה כאילו הוא חד כמו סכין(ומסוכן לאצבע) .
הידית ניראית לא נוחה כי יש לה גבעה קטנה מאחור. ואולי שווה לעשות grip קידמי לאצבעות ?
המחסנית של האקדח לא פרקטית, כאשר הכדורים בזווית של 45 מעלות איך הם בדיוק נכנסים לchamber ?
לא ברור למה הכפתור למעלה, הוא יפה אך נראה לא קשור לשום פונקציונליות כלשהי. אולי לשחרר את החלק העליון ? למרות שחלקים כאלו משחררים עי גרירה.
בכלל לא ברור לי מה זה החלק העליון, זה נראה כמו חתיכת ברזל דקה ללא נפח, שהיא תוספת יופי ואין לה ממש פונקציה באקדח. אולי אפילו מפריעה. מכיוון שבדרך כלל מכוונים מעל הbarrel עצמו, ולא כלכך מעליו. זה יכול להפריע לדיוק כשיורים.
לדעתי זה נראה מצויין
השבמחקרינדור מעולה... הרגשה מאוד אמיתית
גם עיצוב לדעתי
כן נו אפשר לשבת ולהגיד זה לא פרקטי וזה לא יעבוד באקדח אמיתי
ואפשר גם לשבת ולמצא תשובות לזה באותו אופי
אבל בסופו של דבר אף אחד לא אמור באמת לבנות מזה אקדח מתפקד אז לי בהחלט מספיק שזה נראה מגניב לגמרי
אני חושב ששניכם צודקים. יש חלק חשוב של פונקציונליות וגם של עיצוב. אפשר לחשוב ולטכנת כל בורג וגם לעצב ואחר כך לחשוב איך זה עובד. צריך לדעת גבול. כשיגודו לי שזה צריך לעבוד באנימציה, אני אמצא פטרונות להכול.
השבמחקלדעתי זה צריך להיות ברמה של : "נראה מספיק אמין בשביל לתפקד כאקדח" ככה שומרים על חופש יצירתי ומפתחים עיצובים חדשים. העיצוב הזה בהחלט עונה על ההגדרה. הרינדור מצויין, רק בקצוות, במיוחד למטה, זה קצת מרושל, אולי כדאי היה כדאי לנקות עם הלאסו.
השבמחקרינדור מצוין, וקונספט גם. מה שהייתי משנה זה את הזוית של ידית האחיזה, כי כרגע נראה שיהיה מאוד קשה להחזיק את האקדח וללחוץ על ההדק באותו זמן.
השבמחקלגבי הכוונות אני מסכים עם ארט, אבל זה די נעלם בסה"כ הכללי, אז לא נראה לי חשוב יותר מדי להתעכב עליהן.
וסייבארט- אתה עובד תע"ש או משהו?
לא, אבל אולי שווה לשלוח קורות חיים לשם :)))
השבמחקשלחתי פעם לאלביט, הם אמרו שחייב לדעת power point. )
הרנדר איכותי ויושב בול.
השבמחקבחרת לרנדר דווקא עיצוב שהוא שיגרתי ביחס לצלליות היותר מפתיעות(והמעולות) שהבאת בעיני.
בנוגע לפונקציונליות, כל עוד לא מדובר בפרוייקט תע"ש, אם הדמות יכולה להחזיק את זה ולירות, זה נראה טוב על המסך, והאנימציה של היריה מגניבה ת'שועלים- זה מקבל אור ירוק. כל עוד אתה לא עובד על כותרים סופר ראליסטים (אללא מודרן וורפר או קאונטר סטרייק) זה לגיטימי לגמרי, ואפילו הייתי מעודד יותר תעוזה בעיצוב.