תודה, אני מודע לעניין הפרופורציות הרגליים ומתאמן ברגעים אלה על האנטומיה\פרופורציות של כל הגוף. בקשר לחייזרית ניראה לי שאתה צודק..אני צריך לשפר את טכניקות הציור הדיגיטלי שלי, אבל אני גם אוהב את הקווים של הרישום שלי מאוד..לכן אני הרבה פעמים נשאר בעפרון ומשקיע מאוד בטכניקת העפרון.
היי, אפתח במשפט המעצבן - יש לך המון פוטנציאל. אבל כשאתה מתחיל להכניס צבע לתמונה היא נהיית בלאגן גדול. אני ממליץ לך לעבוד קודם רק עם טונאליות (grayscale)ולראות שאפשר לקרוא את הסצנה שאתה מצייר כבר בשלב התחלתי של בחירת הקהויות. בכלל, כשאתה עובד בצבע, שווה להמיר את התמונה לשחור לבן מידי כמה דקות לבדיקת קריאות וקומפוזיציה. אפשר להתנסות בזה גם בעפרון עם תנסה לצייר יותר בכתם ופחות בקו. תמשיך לצייר, אני בטוח שתשתלט על זה.
שמע יש לך רישומים חבל על הזמן, אבל אתה צריך להפסיק לפחד לצייר רגליים. אני גם רואה בכל הרישומים האלו והאחרונים שיש פה ושם בעיות פרופורציות.
השבמחקמעבר לזה איבדת משהו בקווים החיצוניים כשצבעת את החייזרית הזאת. הקווים של הרישום הרבה יותר מושכים :)
תודה, אני מודע לעניין הפרופורציות הרגליים ומתאמן ברגעים אלה על האנטומיה\פרופורציות של כל הגוף.
השבמחקבקשר לחייזרית ניראה לי שאתה צודק..אני צריך לשפר את טכניקות הציור הדיגיטלי שלי, אבל אני גם אוהב את הקווים של הרישום שלי מאוד..לכן אני הרבה פעמים נשאר בעפרון ומשקיע מאוד בטכניקת העפרון.
היי, אפתח במשפט המעצבן - יש לך המון פוטנציאל.
השבמחקאבל כשאתה מתחיל להכניס צבע לתמונה היא נהיית בלאגן גדול. אני ממליץ לך לעבוד קודם רק עם טונאליות (grayscale)ולראות שאפשר לקרוא את הסצנה שאתה מצייר כבר בשלב התחלתי של בחירת הקהויות. בכלל, כשאתה עובד בצבע, שווה להמיר את התמונה לשחור לבן מידי כמה דקות לבדיקת קריאות וקומפוזיציה. אפשר להתנסות בזה גם בעפרון עם תנסה לצייר יותר בכתם ופחות בקו.
תמשיך לצייר, אני בטוח שתשתלט על זה.
למי אתה קורא פוטנציאל! P:
השבמחקתודה על הפידבק שגיא, אנסה לשפר את את הקריאות והקומפוזיציה ...שוקל לקנות את mastering composition של- vilppu