זה נכון הצבעוניות פה באמת עובד טוב גם הקומפוזיציה מוצלחת מעבר למה שאמרתי קודם על השרוול מרגיש שלא רואים בכלל את הירך שלו ברגל שפונה אלינו הישיבה אמורה ללחוץ אותה לצדדים אז צריך לראות משהו
וואו, בקטן זה ממש נראה כמו סצנה מסרט סטופ מושן, יענו, התאורה והחומריות עובדים ממש טוב. בגדול רואים שיש בעיות קצת בפרטים כמו הבדים ורמת הרינדור במקומות מסויימים, לא משהו שאי אפשר לסגור עם עוד כמה שעות. סחטיין.
קצת מזכיר לי את הציורים של המשחק, הגובלינים. הרגל השמאלית במסך לא נראית שייכת. תאורה מעולה. אפשר לעבוד על הכפלים במכנסיים ולעדן אותם טיפה ? הקרס קצת סוגר את הקומפוזיציה, אולי שווה לכוון את הזוית שלו לצד שמאל של המסך. ככה זה יהיה פתוח ומתאים להרמת כוסית שלו?
יש לך תפיסה טובה של תאורה, ואני רואה גם גרף שיפור מהעבודות הקודמות שלך, תמשיך ככה.
כמה דברים קטנים- כף היד שלו קצת ארוכה מדי, מתקרבת לפרופורציות של שימפנזה יותר מאשר של בן אדם. הקרס מתכופף בצורה לא ברורה, לא מובן לי איפה הוא מתחבר אל היד.
לגבי הקומפוזיציה בכללי, משהו שעוד לא ציינו פה- תנסה להפוך את הציור לצד שני, כמו מראה- הרקע נראה שטוח, אין פה פרספקטיבה, אבל כל הקווים האופקיים זורמים למטה.
בכלל, טיפ להמשך, תהפוך את העבודות שלך מדי פעם, לפעמים תופתע ממה שתגלה. אנחנו מתרגלים לראות את הציור מזוית אחת מאוד מסוימת, והמוח נוטה להתעלם מטעויות.
מעולה, אחלה תאורה ואחלה צבעים.
השבמחקזה נכון
השבמחקהצבעוניות פה באמת עובד טוב
גם הקומפוזיציה מוצלחת
מעבר למה שאמרתי קודם על השרוול
מרגיש שלא רואים בכלל את הירך שלו ברגל שפונה אלינו
הישיבה אמורה ללחוץ אותה לצדדים אז צריך לראות משהו
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
השבמחקוואו, בקטן זה ממש נראה כמו סצנה מסרט סטופ מושן, יענו, התאורה והחומריות עובדים ממש טוב. בגדול רואים שיש בעיות קצת בפרטים כמו הבדים ורמת הרינדור במקומות מסויימים, לא משהו שאי אפשר לסגור עם עוד כמה שעות. סחטיין.
השבמחקקצת מזכיר לי את הציורים של המשחק, הגובלינים.
השבמחקהרגל השמאלית במסך לא נראית שייכת. תאורה מעולה. אפשר לעבוד על הכפלים במכנסיים ולעדן אותם טיפה ?
הקרס קצת סוגר את הקומפוזיציה, אולי שווה לכוון את הזוית שלו לצד שמאל של המסך. ככה זה יהיה פתוח ומתאים להרמת כוסית שלו?
יש לך תפיסה טובה של תאורה, ואני רואה גם גרף שיפור מהעבודות הקודמות שלך, תמשיך ככה.
השבמחקכמה דברים קטנים- כף היד שלו קצת ארוכה מדי, מתקרבת לפרופורציות של שימפנזה יותר מאשר של בן אדם. הקרס מתכופף בצורה לא ברורה, לא מובן לי איפה הוא מתחבר אל היד.
לגבי הקומפוזיציה בכללי, משהו שעוד לא ציינו פה- תנסה להפוך את הציור לצד שני, כמו מראה- הרקע נראה שטוח, אין פה פרספקטיבה, אבל כל הקווים האופקיים זורמים למטה.
בכלל, טיפ להמשך, תהפוך את העבודות שלך מדי פעם, לפעמים תופתע ממה שתגלה. אנחנו מתרגלים לראות את הציור מזוית אחת מאוד מסוימת, והמוח נוטה להתעלם מטעויות.