תודה מיסטר. הבחירה בפריים הריבועי נובעת מריבוי הפרטים והמוקדים בפריים. אני חושב שקומפוזציה רחבה יותר היתה "מפזרת" את הסיפור על פני שטח גדול מידי. מונקי איילנד זו בהחלט מחמאה. מה שעדיין לא נותן לי מנוח הוא המפרש, שפרוש כנגד כיוון התנועה של הרוח, ואמור להיות קעור ולא קמור. כבר עשיתי ניסיון שלא צלח, אבל זה כ"כ צורם שאני חושב שזה שווה ניסיון חוזר.
אני ממש אוהב את זה. הסגנון הצעצועי של הספינה, העננים והגלים הקלילים והדמויות המגוחכות עובדים נהדר בעיניי. בכלל, סצנות מרובות דמויות ועצמים מרשימות אותי מאוד, ותמיד מפתיע אותי לגלות שזה הופך בסוף לאיור שעובד כיחידה סגורה ומהודקת.
מאוד יכול להיות שאני מפספס, אבל נדמה לי שאתה לא מנצל את כל פוטנציאל המתח האדיר שטמון באיור הזה. השרשרת היא הקונטרה לכל המשקל האדיר בצד השני של האיור, אבל הקונטרסט שם עמום והחיבורים שם מפוספסים בעיניי (המפגש עם הסלע מצד אחד יכול להיות דרמטי הרבה יותר, וגם החיבור לספינה.). אני חושב שהברק בצד הזה גם לא משרת את הקומפוזיציה, שעובדת טוב יותר בעיניי כשהיא מכילה רק שני צירי כיוון, או ציר אחד שבור: סלע=>פנס ופנס=>שודדים. השודד עם הסכין כאילו לא מושפע מהעובדה שהוא תלוי, וזה גם קצת פוגע בהרגשת הכובד בחלק הזה של הציור.
תודה מתן. מסכים עם רוב הדברים שהעלית. בנוגע לשרשרת- את החיבור לספינה פתרתי בגרסה שהעליתי זה עתה לסיג'יטאק, בעזרת הצללה על דופן הספינה. נקודת החיבור אכן קשה לקריאה. את העוגן בדיעבד הייתי בוחר להפוך, וגם הבחורצ'יק עם החרב אכן לא ממש תלוי, אבל אני בחור עצלן עם סדר יום עמוס, ולמדתי שיש דברים שצריך לשחרר, ולא להביט לאחור. תודה על ההארות, תמיד שמח לראות שמישו משקיע מחשבה בניסיון לתרום לשיפור הציורים שלי. (:
אהבתי את זה בגלגול הקודם ואני ממש מאושר שהחלטת לחזור לזה.
רק עכשיו אני קולט כמה תשומת לב השקעת בפרטים, בקבוצת הפיראטים במיוחד. מהעיצוב האינדיבידואלי שלהם עד להבעות הפנים והמשחק. זה כבר הרבה מעבר לאיור, זה כבר פיצ'ינג לסרט. אחד שממש הייתי רוצה לראות..
ליאור, איזו הפצצה. גם אם אפשר להתעכב ולדון באופציות שונות, האינסופיות לקומפוזיציה, ניכר שאחרי שקיבלת את ההחלטה, היית מאוד מאוד יסודי. אין גל אחד שאינו במקומו ושום פינת ענן שהושארה ליד המקרה. רובד, נוסף הוא הרינדור הנקי המטורף, שבשילוב עם קומפוזיציה מורכבת ודינאמית יוצר ממתק אמיתי לעיניים. לבסוף, אני גם מאוד אוהב את עבודת הצבע שהיא מספיק "רצינית" לצורך העברת הדרמה מצד אחד, ומצד שני היא די playful ומתקשרת לעולם הcartoon והפנטזיה (הטאץ' האדום בפינה השמאלית למטה מוסיף המון)
מדוע בחרת בפריים הריבועי ולא פריים מלבני ?
השבמחקנהדר שיש לך כלכך הרבה סטיילים של רינדור, זה ספציפית מזכיר לי את המונקי איילנד האחרון שעשו.
תודה מיסטר.
השבמחקהבחירה בפריים הריבועי נובעת מריבוי הפרטים והמוקדים בפריים. אני חושב שקומפוזציה רחבה יותר היתה "מפזרת" את הסיפור על פני שטח גדול מידי.
מונקי איילנד זו בהחלט מחמאה.
מה שעדיין לא נותן לי מנוח הוא המפרש, שפרוש כנגד כיוון התנועה של הרוח, ואמור להיות קעור ולא קמור.
כבר עשיתי ניסיון שלא צלח, אבל זה כ"כ צורם שאני חושב שזה שווה ניסיון חוזר.
אני ממש אוהב את זה. הסגנון הצעצועי של הספינה, העננים והגלים הקלילים והדמויות המגוחכות עובדים נהדר בעיניי. בכלל, סצנות מרובות דמויות ועצמים מרשימות אותי מאוד, ותמיד מפתיע אותי לגלות שזה הופך בסוף לאיור שעובד כיחידה סגורה ומהודקת.
השבמחקמאוד יכול להיות שאני מפספס, אבל נדמה לי שאתה לא מנצל את כל פוטנציאל המתח האדיר שטמון באיור הזה. השרשרת היא הקונטרה לכל המשקל האדיר בצד השני של האיור, אבל הקונטרסט שם עמום והחיבורים שם מפוספסים בעיניי (המפגש עם הסלע מצד אחד יכול להיות דרמטי הרבה יותר, וגם החיבור לספינה.). אני חושב שהברק בצד הזה גם לא משרת את הקומפוזיציה, שעובדת טוב יותר בעיניי כשהיא מכילה רק שני צירי כיוון, או ציר אחד שבור: סלע=>פנס ופנס=>שודדים.
השודד עם הסכין כאילו לא מושפע מהעובדה שהוא תלוי, וזה גם קצת פוגע בהרגשת הכובד בחלק הזה של הציור.
תודה מתן. מסכים עם רוב הדברים שהעלית.
השבמחקבנוגע לשרשרת- את החיבור לספינה פתרתי בגרסה שהעליתי זה עתה לסיג'יטאק, בעזרת הצללה על דופן הספינה. נקודת החיבור אכן קשה לקריאה.
את העוגן בדיעבד הייתי בוחר להפוך, וגם הבחורצ'יק עם החרב אכן לא ממש תלוי, אבל אני בחור עצלן עם סדר יום עמוס, ולמדתי שיש דברים שצריך לשחרר, ולא להביט לאחור.
תודה על ההארות, תמיד שמח לראות שמישו משקיע מחשבה בניסיון לתרום לשיפור הציורים שלי.
(:
אהבתי את זה בגלגול הקודם ואני ממש מאושר שהחלטת לחזור לזה.
השבמחקרק עכשיו אני קולט כמה תשומת לב השקעת בפרטים, בקבוצת הפיראטים במיוחד. מהעיצוב האינדיבידואלי שלהם עד להבעות הפנים והמשחק.
זה כבר הרבה מעבר לאיור, זה כבר פיצ'ינג לסרט. אחד שממש הייתי רוצה לראות..
המון המון כבוד!
ליאור, איזו הפצצה. גם אם אפשר להתעכב ולדון באופציות שונות, האינסופיות לקומפוזיציה, ניכר שאחרי שקיבלת את ההחלטה, היית מאוד מאוד יסודי. אין גל אחד שאינו במקומו ושום פינת ענן שהושארה ליד המקרה. רובד, נוסף הוא הרינדור הנקי המטורף, שבשילוב עם קומפוזיציה מורכבת ודינאמית יוצר ממתק אמיתי לעיניים. לבסוף, אני גם מאוד אוהב את עבודת הצבע שהיא מספיק "רצינית" לצורך העברת הדרמה מצד אחד, ומצד שני היא די playful ומתקשרת לעולם הcartoon והפנטזיה (הטאץ' האדום בפינה השמאלית למטה מוסיף המון)
השבמחקשאפו!
אפשר לראות את האנשים בקלוז-אפ ?
השבמחקהם נראים מאד מעניינים וחבל שזה קטנטנציק :)